و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

درد

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۳ ق.ظ

همیشه نگفتن رو دوست داشتم

همیشه ناشناس بودن رو.

همیشه غافل بودن از دردها.

گاهی قلبم خیلی خسته میشد و بغض می کرد

 هیچوقت دردش رو نمی فهمیدم و این بغض انقدر بغض می موند تا یکی به اطلاعم برسونه علت ناراحتیمو...

اون وقت بود که حق میدادم به دلم تا هر جا که میخواد گریه کنه..


همیشه دوست دارم خندان ببینم خودم رو.

تا بغضی وا میشه می گردم دنبال دلیل، قلبم دونه دونه غصه هاش رو میگه و من از خودم بدترها رو بهش میگم، اون هی شکایت میکنه من از حکمت خدا براش میگم و هرگز این بغض ها اشک نمیشن مگر اینکه کسی حالمو بفهمه و نتونم مقابل فهمیدنش، پنهون کنم درونم رو.


همه ی دردهایی که دوست دارم نگم، درد نیست!

همیشه معتقدم قلبم شلوغش میکنه..همیشه معتقدم دلیلی نداره نخندم وقتی بد و خوبی که خدا برام درنظر گرفته خوبه و اونه که خیرمو میخواد.


همیشه دوست داشتم گمنامی رو، اینکه کسی از دلم خبر نداره و من، یک دنیا دارم که هییچ آدمی توش نیست،

دنیای درون.


اما قلبم این روزا پرحرف شده...

شب ها تا صبح می نویسه و روزها  تا شب فکر میکنه.

بعد از سه روز بی خوابی با التماس ازش خواستم بگذاره چشم روی هم بگذارم.

تمام این سه روز، حرفهای دلش رو گفت، درهاشو، بغضشو، آهش رو..

گفت بگو.

گفتم: زبان از گفتن تمامش قاصر است و ناقص گفتنش جفاست بر تو که دردهایت باز هم نفهمیده بمانند!


گویا پایان ندارد این جدال.

شاید یک روز مغلوب دلم شوم و بیایم و فریاد بزنم که:

بس است پیله تنیدن...

گاهی چقدر قلبم برای شناخته شدن و فهمیده شدن می تپد!

گاهی دوست دارم نه فرزند کسی باشم نه فامیل کسی نه دوست کسی!

گاهی دلم میخواهد خودم را بسرایم...


اما

 لذت بخش ترین واژه برایم ایثار است...

اینکه خودم برای خودم باشم و برای دیگران، یاور.

 

خداوندا مرا آن کن که می خواهی..

----

پی نوشت:

آشفتگی هایم را می خوانید!

خدا خواهد، به آرامش هایم هم خواهم رسید.




  • ۹۴/۰۴/۲۳
  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۱)

خیلی قشنگ بود...

اشکم در اومد...

مثل خودم...

پاسخ:
ئه ببخشید ک ناراحت شدی..

چه بد که مثل منی
چه خوب که همدردیم.

البته شاید  که خوبه این گمنامی خودساخته.
من آن زلیخاهستم ک تمام شهرگردی ها،آشفتگی ها،بی تابی ها،اشکها،شعله ها،خلاصه تمام عاشقی هایم دست دل نیست
کار زمانه است 1141 سال می گذرد
و تمام دردها در انتظار و آشوب خلاصه می شود
تمام کلمات در فرج می شکفند
و تمام جمله ها به اللهم عجل الولیک الفرج ختم می شوند
مگر می شود گمنام ترین پسر یکتاترین دختر کاملترین پیامبر غریب ترین همسر مظلوم ترین سرور دربین ما آدم ها قدم بزند
داد بزند آااای آدم ها
نجوا کند هل من ناصراینصرنی
آنوقت تو شیعه ی نور سبز الهی
بویی از این دردهارا ب خود نگرفته باشی
افسوس ک دیگر هیچ بیماری دنبال درمان خود نیست
و فقط درددد می کشد
از همان جنس
نیمه ی شب
بر سر چاه ظلمات
یامهدی بن حسن بن حسین بن علی و فاطمه بن محــــمد

دل نوشت:مطهره
پاسخ:
افسوس که بیماریم و به فکر درد خودمان نیستیم.....

تمام  کلمات در فرج می شکفند و تمام جمله ها به یک دعا ختم می شود...

++++++

ای کاش دردهام به درد بخوره!
ای کاش...

--
پس شما مطهر خودمونی..
سلام ویژه و خاص و خالص به شما!


  • ترانه هستی
  • سلام
    اعتراف میکنم که این مطلبتون از دستم در رفت...!
    اعتراف میکنم این چند روز سرم شلوغ بود و احتمالا سر نزدم...!

    درد و همدرد...
    همه درد داریم.همه.
    اما الان دارم فکر میکنم شاید همه با هم همدرد نباشیم.!
    پاسخ:
    سلام
    این همون مطلب رمز داریه که رمزش رو برداشتم.
    بله.. هممون درد داریم، اما اگه دردمون بشه درد متعالی، از اهل بهشتیم و وحدت درد داریم! ( لبخند )

    خداقوت
    آشفتگی قشنگی داری :)
    پاسخ:
    الحمدلله..

    ممنون بابت نظر.
  • ترانه هستی
  • خوش به حالتون که این قدر آشفته اید.
    هر از گاهی اعتکاف و خلوت خیلی خوب و سازنده است.
    کاش منم از این خلوتها و پریشان حالیها داشتم.
    ایثار...
    واژه ای با معنایی بسیاررر عمیق.

    پاسخ:
    خوش به حالم!!؟!
    ای کاش که خوشی اش رو به خوبی شما درک می کردم.

    اعتکاف.....
    همون پیله تنیدنی که عاقبتش سوختن در آغوش شمع باشه.
    ان شاء الله که این پریشانی عشق باشه و سر به راهم کنه..

    عاشقی نصیب و روزیتون.

    سلامت باشید
    سلام خدابرشما باد
     مطهره یک اسمیه از یک شخص ک من ازشون متن برداشتم
    پاسخ:
    اهم اهم!
    حلال کنید بنده فکر کردم معرفی کردین.
    شرمنده!
    جنبه ی خواننده ی بی نام و نشان ندارم!( لبخند )
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    بخش زیادی از زندگی باید با بیخیالی طی شود
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام


    سلام
    گاه انسان با وجود اینکه دوست ندارد خودش را بیان کند اما اون حقیقت (فاحببت ان اعرف) که در وجود همه انسانها به ودیعه گذاشته شده کارش را میکند و شخص غافل است از این که در عین سکوت، مدتهاست که دارد خودش را جار میزند...
    دلنوشته تون خیلی قشنگ بود...
    اغلب نمیتونم خیلی به دلنوشته آدما ورود پیدا کنم... حس میکنم وارد حریمشون میشم
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون..

    به شرطی که اطرافیان رنگ رخساره ات رو ببینن!

    ممنون بابت نظرتون رزمنده.ان شاء الله که اینطور باشه..

    مولا علی یاورتون
  • ترانه هستی
  • ای خدا این درد را درمان مکن
    عاشقان را بی سر و سامان مکن
    درد عشق تو دوای جان ماست 
    جز به دردت،درد ما درمان مکن
    از غم خود جان ما را تازه دار
    جز به غم،دلهای ما شادان مکن
    پاسخ:
    جز به دردت درد ما درمان مکن...

    الهی آمین.
    از درد هایم گله ای نیست...
    که اگر نبودند من نبودم...
    بودم ولی این نبودم...
    هرکدام که آمدند چندصباحی رفیق دلتنگیم بودند و رفتند...
    درد ها را می گویم...
    با آمدنشان توانم را دو چندان میکنند و با بودنشان عزمم را دوبرابر...
    تا گامهایم را بلند بردارم و استوار...
    تا یادم بماند که دردها فانیست...
    تا بدانم که ان مع العسر یسرا...
    پاسخ:
    با آمدنشان توانم را دو چندان میکنند و با بودنشان عزمم را دوبرابر...
    تا گامهایم را بلند بردارم و استوار...


    ++++

    در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست
    در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

    الحمدلله علی کل حال.
    ممنون بابت نظرتون بزرگوار.
  • ذره ی ناچیز
  • ان شاءالله به آرامشهایتان خواهید رسید
    ان شاءالله...

    سلام
    تقدم با عمل است
    از آنجایی که خود انس گرفتن، یک عمل است...
    در واقع تکرار عمل است که در هر مرحله انس را بیشتر میکند
    اما نحوه انجام عمل و کیفیت آن بر شدت و حدت انس تاثیرگذار است

    یازهرا...
    پاسخ:
    علیکم السلام مومن.
    ان شاء الله..

    فکر میکنم یک بار دیگه راجع به «انس» صحبت کرده بودین.
    این بار بیشتر فهمیدم...!

    در واقع تکرار عملاست که در هر مرحله انس را بیشتر میکند..
    اما نحوه انجام عمل و کیفیت آن بر شدت و حدت انس تاثیرگذار است

    خدا خیرتون بده بابت نکاتی که می فرمایید.
    حضرت مادر(س) دعاگوتون..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">