و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

حصار ناامن رسانه

يكشنبه, ۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۵:۳۲ ب.ظ

می‌بینم، که دستم پر باشه، وگرنه میشه گفت، هیچکدوم از فیلم های نمایش خانگی، نمی‌تونه ذره ای دلم رو آروم کنه که آخیش! یه فیلم خوب! 


و گاهی فکر می‌کنم، طفلک نوجوون های ما! 

از چی میخوان الگو بگیرن؟ چی ببینن؟ چی بشنون؟! 


چقدرررر دور و برشون پر شده از باطل، باطل، باطل! 


دلم خیلی می‌سوزه... 

و برای این دلسوزی البته باید کااار کنم! 

حرف‌زدن فایده نداره


  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

دختر دایی ۱۸ ساله ام، رفته تو این شرکت‌های مسخره، مسخ شده انگار... وقتی حرف می‌زنه قشنگ می‌فهمم چه کتاب‌هایی رو خونده، چه مطالب و همایش هایی به خوردشون دادن، که همه فکرشون محدود به داده‌های اونها بشه، نفهمن چه کلاهی سرشون رفته عمر و جوانی و طراوت شون رو دارن تقدیم سرمایه دارها می‌کنن، به هوای پولدارشدن، به هوای پیشرفت

 

چقدر هم که ضدخانواده و ضد دین هست بطن این شرکت ها، بماند. 

اخه چطوری دلم نسوزه؟ چطور حرص نخورم؟! 

  • اقای ‌ میم
  • این چند وقت که زخم کاری رو میدیدم با خودم میگفتم چه قدر ضد خانواده است، آخه سمیرا چه جور مادریه که ترسیم میکنید و به قول شما یه فیلم خوب هم وجود نداره که آدم بگه این فیلم خوبه و آدم مجبوره از سر ناچاری همین ها رو ببینه.

    تازه مهدویان کسی بود که فیلم های خوبی مثل ایستاده در غبار رو داشت

    پاسخ:
    متاسفانه...
  • اقای ‌ میم
  • از جواب هاتون معلومه خیلی سرتون شلوغه:)

    خدا به وقتتون برکت بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">