و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

اللهم لانعلم منه الا خیرا

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸ ق.ظ

سپردیمش به خاک...

به روضه ها

به اشک بر اباعبدالله

سپردیمش به وعده من یمت یرنی

سپردیمش به خدا، به شما...

یا صاحب الزمان

می‌دونم سربازتون پاک بود

نگاهش پاک بود، دلش پاک بود، اعتقادش پاک بود

می‌دونم اشکش رو می‌خرید

دغدغه هاش

نفس نفس زدن‌هاش توی هیئت

کف نفس هاش

کظم غیظ هاش

می‌دونم بابا، شما غصه هاش رو می‌خرید...

همه زحمت و رنجی که برای تامین معیشت به خودش داد

همه جاهایی که آزار دید، ولی با تقوا رفتار کرد و صبوری کرد

لحظه به لحظه ای که می‌تونست مقابله به مثل کنه، ولی نکرد، گذشت


تمام اون تلاش هایی که برای شادی دل خانمش کرد، 

هر غیرتی که به خرج داد برای ملتش، مردمش، کشورش

آخ...

بابا...

شما تمام اینها رو دیدین، می‌بینین...

دل ما گرم همینه، که هیچی از دید شما پنهان نمی‌مونه بابا...



بابا بابا...

قسم به عمه جانتون

امشب که شب اول قبرشه

در آغوشش بگیرید بابا...

نذارید دلش بلرزه بابا...

مرهم دردهاش بشید

مرهم زخم دل خانم ماهش بشید....

نمی‌تونه دل بکنه بابا

داغون میشه اینطوری


مگه ما جز شما، کی رو داریم بابا ؟ 😭💔


__


صبح زود، بعد غسل دادنش، روضه ها خوندن براش

گفتن که از چشم هاش اشک میومده...

دل آدم چقدر آروم میشه بدونه حال اون دنیاش خوبه.

__

حالا که داغیم و پر از خاطره و تصویر و غم 

چند وقت که بگذره، می‌دونم که می‌فهمیم، میدونم که این بلا برای ما خیلی رشد داره، میدونم

خدایا، من به خیرخواهی تو اعتماد دارم، اعتماد...

فقط ازت می‌خوام صبر و طاقت و ظرفیت ما رو بیشترش کنی خدا


  • .. مَروه ..

نظرات  (۷)

توی اوج کرونا و مریضی مون ،

که همه می‌ترسیدن حتی در خونه بیان؛ 

برامون غذا آماده کرد، سیب، هویج، داروهای طب سنتی، کلی چیز، همه رو خودش خرید آورد در خونه تحویل داد و رفت...

چقدر دعاش کردیم همون روزا

امروز همش این تصویرها رو مرور می‌کردم وقت تدفینش، تا از ته ته دلم دعاش کنم 

  • شاگرد بنّا
  • ما ز بالاییم و بالا می‌رویم

    ما ز دریاییم و دریا می‌رویم

    ما از آن جا و از این جا نیستیم

    ما ز بی‌جاییم و بی‌جا می‌رویم

     

    لااله اندر پی الالله است

    همچو لا ما هم به الا می‌رویم

    قل تعالوا آیتیست از جذب حق

    ما به جذبه حق تعالی می‌رویم

     

    کشتی نوحیم در طوفان روح

    لاجرم بی‌دست و بی‌پا می‌رویم

    همچو موج از خود برآوردیم سر

    باز هم در خود تماشا می‌رویم

     

    راه حق تنگ است چون سم الخیاط

    ما مثال رشته یکتا می‌رویم

    هین ز همراهان و منزل یاد کن

    پس بدانک هر دمی ما می‌رویم

     

    خوانده‌ای انا الیه راجعون

    تا بدانی که کجاها می‌رویم

    اختر ما نیست در دور قمر

    لاجرم فوق ثریا می‌رویم

     

    همت عالی است در سرهای ما

    از علی تا رب اعلا می‌رویم

    رو ز خرمنگاه ما ای کورموش

    گر نه کوری بین که بینا می‌رویم

     

    ای سخن خاموش کن با ما میا

    بین که ما از رشک بی‌ما می‌رویم

    ای که هستی ما ره را مبند

    ما به کوه قاف و عنقا می‌رویم

     

     

    تسلیت عرض می‌کنم. خداوند به همه‌تون صبر عنایت کنن.

    پاسخ:
    متشکرم
    ممنونم برای این شعر خوش مضمون
  • مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
  • خدا رحمتش کنه، خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه

    پاسخ:
    متشکرم
    الهی آمین
  • پرستوی عاشق
  • خدا رحمتش کنه و صبر بده به بازماندگان :-(

    پاسخ:
    متشکرم عزیزم
    آمین
  • اقای ‌ میم
  • با امام زمان محشور باشن 

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
  • چه نسبتی باهاتون داشتن؟

    پاسخ:
    خودشون رفیق صمیمی همسرم بود
    خانمش رفیق من
    خیلی رفت و آمد داشتیم
    مثل خواهر و برادر بودن برامون

    خدا رحمتشون کنه 

    پاسخ:
    متشکرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">