و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

پدر....

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ق.ظ


این روزها...
واژه پدر، پتکی شده...
که مدام تکرار می شود 
و بر سرم فرود می آید
بر قلبم می نشیند 
داغ غمِ...

گفتند قدر بدانید
داشته هایتان را
الآن ذهنتان درگیر هزار مسأله است
اما
روزی می آید که می گویید
خدایا
فقط دو ساعت...
ببینم
پدرم را

این روزها
حق می دهیم
به بعضی آدم ها
که دلشان تنگ شود
برای پدرشان
و بخواهند
فقط دو ساعتِ دیگر فقط
ببینندش...

اما 

بیایید به همه شیعیان حق بدهیم
نه
به همه مسلمان ها
شاید هم
به همه موحدین
اصلا
به همه حق گرایان...
به همه بشریت...

بیایید حق بدهیم
که بخواهند
پدرشان را

یا ابتاه...

.
.
.

گفتند
حال کسی که
از امام خود
دور افتاده
و به او
دسترسی ندارد

بدتر است
از حال
یتیم...

آری
بدتر است...

.
.
.

خدایا...
به این نفس من
بفهمان
حال دلم را
کاری کن درک کند
یتیمی را

دل ما هم پدرمان را می خواهد...

.
.
.

البته

چیزهای دیگری هم گفتند

گفتند از امیر المومنین
همان که
" أنا و علی ابوا هذه الامة "

گفتند که در نهایت مظلومیت
و دلشکستگی
فرموده:
رهبری که فرمانش را نبرند
چه کند؟

یا أیها العزیز...

شما چه میکنی؟...

آه...

مسّنا و اهلنا الضّر
زیان دیده ایم...
که شما را ندیده ایم...

گفتند فرق است
بین
دیدن و دیدار

ما زیان دیده ایم
که ندیده ایم
 شما را
در زندگیمان...

یا
حتی
بدتر

ندیده گرفتیـــ...

آه...

و جئنا ببضاعة مزجاة
با اندوخته کمی آمده ایم
اما
اندوخته آوردن با خود
بر سر سفره کریم
بی ادبیست

ما
 حتی ظرفمان را هم
 از شما می خواهیم

یا...
یا أبا...

دیگر
باید
دلم را
بزنم
 به دریا...

میدانم
که رسم فرزندی
به جا نیاوردم

اما

یا أبانا استغفر لنا ذنوبنا إنا کنا خاطئین...

  • .. مَروه ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">