و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

خورشید

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۳۵ ب.ظ
همه خاموش اند و من بیدار،چشم در چشم پنجره ها،

شعر می بافم از آرزوهایم...

پنجره ها را می گشایم،

و بوی خیس باد را،که از لابلای برگهای رقصان بید،

بر گونه هایم می نشیند،استشمام می کنم،

و جان می گیرم از تازگی آن...

ذهن را رها می کنم و واژه ها را،

می سپارم به دستان باد،

می روند،

و می گذرند از شاخه های یاس،

می روند تا آسمان ها،

و از خورشید خبر می گیرند...

*

غوغایی شده در آسمان،

هیچکس نمی داند او کجاست،

واژه ها حیران اند،

زمزمه ی باد،

می پیچد در گوش خواب زده ها،

و برگها،

می لرزند از سرما...

 

همه جا تیره است،

اما این بار،

سکوت حاکم نیست،

همه در تاب و تب اند،

آسمان،

یک صدا فریادی می شود در دلِ ابر

می غرّد،

می بارد،

و می خروشد،

تا آنجا که خورشید،

 

بتابد بر قلبِ آسمانِ شهر..........

 

 

 22.دی.93

  • .. مَروه ..

نظرات  (۴)

درود بر شما...
شعر بسیار دلنشین و پر احساسی خواندم...احسنت

پاسخ:
پاسخ:
ممکن نیست شاعر باشی و احساس را،
لمس نکنی در واژه های باران خورده.....

این دلنشینی بخاطر زنده بودن احساس در شماست،وگرنه من فقط حرف دلمو میگم.
ممنون از لطفتون.
  • شاعر دیوانه
  • پست خیلی زیبایی بود

    لذت بردم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون
    سلام
    ممنونم از حضور مجددتون
    سلام...عالی بود؛موفق باشید.
    ان شالله که خورشید،
    بتابدبرقلب آسمان شهر...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    یاعلی
    پاسخ:
    علیکم السلام

    ممنونم از توجهتون...

    نظر لطفتونه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">