و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

21 بهمن، ساعت 21

يكشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ب.ظ

21، 21

این یک رسم هر ساله است که درب حیاط خلوت کوچکمان را باز کنیم و طنین الله اکبرمان
بین صدای مردم، گم شود...
و من با تمام وجودم
این رسم شیرین را دوست دارم
بلکه به آن تعلق دارم...

چهل ساله که پای انقلاب اسلامی ایران
برای رسیدن به تمدن نوین #اسلامی
و حقیقت کلمه ی توحید
فریادها
جان ها
مال ها
بذل شده...
چهل ساله که
سرزندگی
امید
و انگیزه ی رسیدن
مشق این قطره های نوره...

و من دوشادوش مردهایمان
یقینم را
به گوش آسمان می‌رسانم
که خداوند
بزرگتر است از هر اندیشه ای
و خداوند بزرگتر است از هر ابرقدرتی
و خداوند بزرگتر است از هر چه فکر کرده ای...

الله ا کبر
الله اکبر
الله اکبر....

  • .. مَروه ..

نظرات  (۴)

  • پیـــچـ ـک
  • سلام. ما هم رفتیم گفتیم بعد یه خانومه داد زد خاک تو سرتون. خواستم بگم چیه؟ نتونستی با بولتون برقصی ناراحتی عزیزم؟
    بعد دیده وقت الله اکبرم میگذره، بیخیال شدم.
    پاسخ:
    سلام.
    :)
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    در جائی می خوندم که هیچ شعاری مثل "الله اکبر" باعث وحشت دشمن نمیشه...
    و خب کاملا قابل درکه...
    چون در راس دشمنان، شیطان رجیم قرار داره که به خاطر کبرش، شد سر دسته مستکبرین و مقابل این استکبار، "الله اکبر" یعنی همه چیز...


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم السلام

    کبر...
    یاد نماز افتادم
    که از اون اولش تا آخر
    بارها تکرار میکنی الله اکبر...

    رجم شیطانِ درون...
    خیلی نکته جالبی روزی شد.

    اینم ضمیمه کنم که حضرت زهرا سلام الله علیها همون فرازهای نخستین خطبه فدکیه فرمودن خداوند نماز رو برای پاک کردن شما از کبر و غرور واجب کرد.
    (جعل الله الایمان لکم تطهیرا من الشرک و الصلاة تنزیها لکم عن الکبر... و ادامه هم داره که قابل تامله...دیگه می‌سپارم به جستجوی شما و مخاطب...)

    الله اکبر 
    ✌🇮🇷
    پاسخ:
    وقتی از بلندگوهای مسیر راهپیمایی این ذکر رو می‌شنوی
    حس میکنی صور اسرافیله...
    مدهوش میکنه
    و احیا میکنه....
    اینطور نیست؟
    دیشب واقعاً فکر نمی‌کردم بشنوم دوباره این صدا رو. می‌گفتم امکان نداره مردم دوباره بیان و الله اکبر بگن توی این وضعیت ناجوری که از همه طرف ایجاد شده. اما ساعت نه یهو یه صدای بلند الله اکبر شنیدم از توی کوچه و پشتش کلی صدای دیگه بلند شد. 
    قشنگترین اون میون، صدای بچه‌ها و نوجوونا بود. دلم قرص شد. 
    این انقلاب رو شاید خیلی‌ها رها کرده باشن، اما جوونا و نوجوونایی هستن که اون زمان نبودن و حالا پشتش ایستادن. دست‌هاشون رو گره زدن به هم و می‌خوان این ستونِ خم‌شده رو دوباره سرپا کنن و می‌کنن. من امید دارم به آینده :))
    پاسخ:
    هستیم
    هستند
    نسل سوم انقلاب
    که به گفته رهبرمون
    امیدبخش تر از نسل های قبلن
    یعنی حتی امیدبخش تر از بچه های جنگ؟؟

    این جمله ی رهبر بهم خیلی حس افتخار میده
    و انگیزه
    و انگیزه...
    و یه جور ویژه ای میتپه قلبم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">