و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

امام رضا، قربون کبوترات...

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۲۶ ب.ظ

یه امام رضایی هست
ظاهرا یه گوشه ی نقشه ی ایران
حرم و بارگاهشه
ولی خیلی زنده است
خیلی همه جا هست
قربونش بشم الهی... :)

رفته بودم تو کانال شخصیم بنویسم، دیدم نوشته ی قبلیم اینه که کلی به امام گفتم من استرس دارم
من تو این زمینه این زمینه این زمینه به کمک نیاز دارم...

وقتی خوندم متنم رو
مثل فیلم از جلوی چشمم رد شد
که تو همه این زمینه ها آقا برام کسیو فرستاده
و راهنماییم کرده...

چجوری از خجالتت دربیام آخه من؟
فدای رأفتت....

من هنوزم کلی کمک میخوام ها... :)

*
شعری که تو عنوان نوشتم شنیدین؟ خیلی لطیف و دوست داشتنیه...


  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • آشنای بی نشان
  • السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام
  • مرتضا دِ
  • گوشه نیست خانم
    اونجا قلب ایران که نه | قلب همه فارسی زبان هاست |همون ایران قدیم :)
    پاسخ:
    به حق همینطوره

    گوشه ی نقشه مدنظر بود
    و الا امام رضا جان که اصلا درمرز جغرافیایی نمیگنجند
    خدا رو شکر میکنم بخاطر وجود بارگاه یک امام در ایران
    نعمت بزرگیه...
  • آقای بیدل
  • قطعا زنده تر از ما زمینی هاست حضرت ...
  • سرباز کوچولو ...
  • دلتنگم آقام 
    خیلی خوشبحالتون 
    پاسخ:
    مشهد نیستم ها:)
    فقط با آقا حرف زدم
  • سرباز کوچولو ...
  • از اون لحاظ که آقا اینقدر دوستتون داره و هواتون رو داره 
    پاسخ:
    قرار نشد از این حرفا بزنیدها...
  • سیّد محمّد جعاوله
  • التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">