و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

نسیمی جانفزا می آید...

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

بعد از سه سال رفتم پیش شهید بهشتی

بعد از سه سال که میومدم و بسته بود درب مزار 72 تن....

وقتی وارد قطعه شهدا شدم، باور کنید، عین بهشت بود

خنده های از ته دل

حال خوش

از آخرین باری که اومده بودم یک گردان دوست جدید پیدا کرده بودم

هر سمتی رو که نگاه می کردی یه رفیق

یه شهید

یه مومن که نگاه به چهره اش مسرت بخشه...

خیلی حالم خوب شد

از اون حال های خوبی که سراسر انگیزه و انرژی میشی و ته گلوت هم یه بغض خوشگلی می‌گیره...

چه جوان های مومنی که تو جبهه ها، تو نبرد، تو دل تمام سختی ها

با ذکر: کربلا کربلا ما داریم می آییم

به شهادت رسیدند...

چه دلاورهای سخت کوش پرامیدی

که خون شون زندگی و باور ما رو کربلایی کرد....

من مدیون تک تک رفقای شهیدم

مثل خیلی های دیگه...

شهدای امنیت

شهدای زنده ای که هر گوشه ی این بلاد اسلامی

با عشقی دارن تلاش می کنند...

گمنام

گمنام

گمنام...

من بیاد همتون میخوام به دیدار امام حسین(ع) برم...اگر اذن بدن،میخوام همش پیش ارباب یادتون کنم،بیاد اون حسرتی  

که در فراق کربلا کشیدید و سر به بالین یار جان دادید...

که خود ارباب در وصف شما فرمود: ما رایت اصحابا ابر و اوفی من اصحابی....❤️😭

تا شما هم دعایمان کنید

تا که ما هم.......

ای اصحاب آخر الزمانی سیدالشهداء

  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • پیـــچـ ـک
  • سلام
    ما رو هم دعا کن. خیرپیش...
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    دعاگوتون بودم...

    این خیر پیشت رو قبل سفر خوندم، چسبید:)
  • آشنای بی نشان
  • التماس دعا
    پاسخ:
    دعاگو بودم

    روزی هر ساله تون ان شاالله
  • خورشید ‌‌‌‌
  • منو که یادت نمیره؟ :(
    میدونی چه دعایی...؟
    پاسخ:
    شفای اون بنده خدا؟؟
    سلام

    خوش بسعادت
    بهترین کار رو میکنی چون واقعا مدیونشون هستیم از ارزوهای خودشون زدن تا ما به ارزوهامون رسیدیم
    پاسخ:
    سلام

    خیلی چسبید
    یه اتفاق جالبی هم افتاد

    منتشر می کنم ان شاالله

    یاد شما هم بودم.
    ان شاالله روزی هر ساله تون
    ما رو هم دعا کنید...
    شدیدا التماس دعا
    پاسخ:
    سلام مستور جان
    دعاگو بودم

    روزی هر ساله تون بشه ان شاالله
    سلام
    خیر پیش
    سفرت بخیر اما
    تو رو دوستی خدا را
    چو از این کویر وحشت
    به سلامتی گذشتی
    به شکوفه‌ها به باران
    برسان سلام ما را
    پاسخ:
    سلام بانو
    دعاگو بودم

    روزی هر ساله تون بشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">