و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

در راه بازگشت...

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۲۴ ب.ظ

چهله ی قشنگ طرح ولایت مون تماام شد...
نمیگم دلم گرفته
چون دلم روشنه، چون دلیلی برای ناراحتی نیست وقتی امام هنوز هست
وقتی امام مون همیشه هست
وقتی خدا رو داریم...
ولی خب همش دارم به دوستامون فکر میکنم
به برنامه هایی که داریم
به رابطه های قشنگی که امام رضا جانم برامون ایجاد کرد
به این دوستی های خوشمزه...
این آدم های مهربون که امیدوارم بارها و بارها تو زندگی ام تکثیر بشن
به جلسات تثبیت که از خود خدا میخوام ماها رو محکم و قوی و ثابت قدم کنه...
به همه ی خوشی های سفر،یادگاری های سفر....
بر خلاف گذشته که موقع برگشتن از سفرها بغض میکردم با یه ناامیدی خاصی که دارم جدا میشم از چیزهای خوب و حالا مسئولیت ها شروع میشه، دارم اینبار با خوشی و لذت برمیگردم...
امام رضا...ع جداشدنی نیست... این امام رضای حمایتگر بامحبت و تدبیر رو باید نگه داشت... باید همش ازش بخوام... و این خواستن یعنی اتصال...یعنی جایی برای از غصه دق کردن نیست...

امااا...
این دلیل نمیشه که اصلا ناراحت نباشم که دیگه اون چهله ی ارزشمند رو ندارم...
اینکه فکر میکنم دیگه هیچوقت اونطوری جمع نمیشیم ناراحتم میکنه.
البته به قول فاطمه ب، زود به زود همو می بینیم مگه نه؟
*
در نتیجه ی این دلتنگی عمیییق...میخوام برم سراغ مدح ارباب
میخوام این شور و شرار دلم رو وصل کنم به مرکز و منبع عشق
که بدونم هر احساس قشنگی هم که دارم، توی راه اهل بیت باید باشه
که بدونم توی راه اهل بیت هیچ غمی نیست که تو رو از پا دربیاره
و هیچ هیجان و شادی مفرطی نمیتونه روحت رو منفجر کنه.... که دیگه از ظرافت رابطه ی با خدا بی بهره بشی...
«لکی لا تأسوا علی ما فاتکم و لا تفرحوا بما آتاکم»
*
اگه در حرکت نبودیم می نوشتم باز هم...
البته شاید!
این خیلی خلاصه بود

  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

  • صـــا لــحـــه
  • طرح ولایت؟ همون طرحِ ولایتِ معروف!!؟؟
    پاسخ:
    بله
    خودشه
    :)
    چقدر این نوشته با انرژی و شورانگیز بود
    زیارت هاتون هم قبول :)
    پاسخ:
    الحمدلله
    نظر لطفتونه...

    ممنونم، ان شاالله روزی شما
  • صـــا لــحـــه
  • امسال البته بسیج دانشجویی طرحِ اسلامِ ناب رو جایگزین طرحِ ولایت کرده بودند.
    شما از طرفِ کجا رفته بودید؟
    پاسخ:
    طرح ما مردمی بود
    یعنی اونها که قبلا اومده بودن خودجوش برای گسترش طرح تلاش کردند،تیم تشکیل دادند،استاد هماهنگ کردند و...
    البته زیر نظر موسسه

  • صـــا لــحـــه
  • چه کارِ خوبی!
    چقدر آدم حالش خوب میشه این همه خبر خوب میشنوه :)
    پاسخ:
    خیلی خوب
    خیلی....
    شاید همین خودجوش بودن و باور عمیق شون به طرح بود که انقدرررر اخلاص داشتن
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    عرض کنم که یه نفر میره پیش امام هادی سلام الله علیه و آله و میگه: آقا ما از شما دوریم...چیکار کنیم وقتی کارتون داشتیم؟
    امام فرمود: کافیه با ما حرف بزنی....



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم السلام

    چه روایتی...

    باید باورش کنیم.
    آدم گاهی فکر میکنه میشنون ولی جوابش زود بدست نمیاد...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">