و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

ای تمام عاشقان شهر،هر کجا...

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ب.ظ

دلم میخواد تق تق برم در همه خونه های دوست و آشنا و غریبه در بزنم
به مخاطب های گوشی ام
به همه ی وبلاگ هایی که یه روزی رد شدم
بگم سلاااام
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن أبی طالب
بعدم خوشحالی ام رو بپاشم تو صورت شون:))
با همین شدت... :))))

واقعا دلم میخواد ها...
ولی خب مجال زمانی و مکانی اش نیست.
خلاصه اینکه
عیدمون مباااااااااارک.....


  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۱)

سلام 

بله به به عید شما هم مبارک 
شیرینی ما هم فراموش نشه 
سوغاتی هم میخوایم 
خلاصه این که مخلص باجی هستیم :))
پاسخ:
سلاام بانو
با زحمت های ما؟

شیرینی؟
پارسال یادمه به نیت عیدی زیارت امین الله خوندم براتون
امسال هم از این عیدی ها براتون کنار گذاشتم امانت پیش امام رضا...ع باشه،اعمال من به بادش نده:)

من هم شیرینی میخوام
عید غدیر دیگه همه باید شیرینی بدن
*
خلاصه اینکه بزرگوارید:)
سلام
مبارککک^___^
پاسخ:
سلام خواهرجان
مباارک
  • آشنای بی نشان
  • سلام
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنونم
  • خورشید ‌‌‌‌
  • سلام مروه جانم

    عیدت خیلی مبارک :)
    پاسخ:
    سلام بانوجان

    ممنونم
    روزهای شما هم خیلی خوش
    اتفاقات پیش روت خیلی خیر باشه
    خوشحالی تون به من منتقل شد


    عید مبارک
    پاسخ:
    الهی شکررر
    خوشحال شدم
    قصدم همین بود
  • سربازِ روزِ نهم
  • ای شما ای تمام عاشقان هر کجا
    پاسخ:
    به بزرگی خودتون ببخشید
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    ان شاء الله همیشه این خوشحالیتون بر پا باشه با همین شدت...


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    و علیکم السلام

    ممنونم...
    ان شاالله برای همه شیعیان مولا علی...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)
    منم ذوق زده شدم با خواندن متن.
    مبارکمووون باشه
    پاسخ:
    آخ جون...

    ذوق هم داره...
    ماندگار باشه...
    عید شما هم مبارک
    پاسخ:
    ممنونم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام
    عید مبارک
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنونم
  • سربازِ روزِ نهم
  • چون جمله قشنگی بود تکرار کردم
    قصد دیگه ای نداشتم
    پاسخ:
    اهان.
    فکر کردم قصدتون اینه عنوان رو اصلاح کنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">