و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

همه ی داراییمو، به تو بدهکارم من...

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۲ ب.ظ

برای شما به کنار،  برای خودم هم وقتی میخوام بنویسم چه اتفاقاتی میفته و چه نکات جالبی دریافت میکنم و یا چه شرایطی اینجا هست، نمیدونم کدومش رو بنویسم...
فرصتش هم نیست یعنی تو اولویت هام جا نمیشه...
امروز وارد اتاق شدم سه نفر از شش نفرمون خواب بودن، نیم ساعت تا شروع کلاس وقت بود، گفتم آخ جون... نیم ساعت در سکوت،چه کاری رو انجام بدم حالا؟
بعد شروع کردم به نوشتن...
و داشتم تصمیم میگرفتم بین درس و خاطره نویسی و یه کار شخصی ام، اولویت با چیه که فهمیدم اولویت با خوابیدنه:)
همونجا بود که متن رو رها کردیم و به خواب عمیقی فرو رفتیم:)
فقط حیف که یه ربع بیشتر نبود.
*
از طرح مون نمی‌دونم چی بگم
چون شماها بعضی هاتون اصلا به گوش تون نخورده و الان هر چی بگم همون میشه ذهنیت اولیه ی شما
صرفا در این حد ذکر کنم که واقعا احساس میکنم باید مبّلغ اش بود، باید برای گسترش این طرح وقت گذاشت باید ....
همون کاری که خادم های عزیزمون دارن میکنن...
با سختی خیلی زیاد و تلاش خیلی زیادی این شرایط رو برامون فراهم کردن به لطف امام رضا علیه السلام.
 و من واقعا اخلاص رو توی تک تک شون می بینم.
همین که توی این دوره زمونه این تعداد آدم حسابی کنارت باشن عالیه...این تعداد استاد خوب و واقعی، همکلاسی، هم اتاقی...
اینکه مجاور امام رضا(ع) هستیم که جدای همه اینهاست...
دیگه واقعا اگه آدم سختی ای به چشمش بیاد خیلی بی انصافیه...
**
آرزو میکنم خودتون بیاید و ببینید
اونهایی که نرفتن و میتونن برن...
چون فقط میتونم بهتون بگم اینجا،در سایه ی لطف امام چیزهایی می بینم که....تو زندگی ندیدم...
هر وقت هم غرور می‌گیره من رو و فکر میکنم همینقدری که دارم کافیه، انگار دیگه هیچ روزی ای بهم نمیرسه...

راستی
اگه خدا قبول کنه، به نیابت تون نماز خوندم و سلام رسوندم...

و اما،این تصویر:





سعی کردم خیلی ها رو نام ببرم... اگرچه اسامی نوشته شده محدوده...
ان شاالله که از همه قبول باشه.

/ متن روز چهاردهم/

نظرات  (۱۸)

  • آشنای بی نشان
  • زیارت قبول
    پاسخ:
    ممنونم
    ان شاالله روزی شما
  • خورشید ‌‌‌‌
  • ان شاءالله که از همه قبول باشه

    ممنون مروه خانم جان
    پاسخ:
    جات خیلی سبزه
    سلام
    زیارت قبول
    خوش به سعادتت
    خوش به حال همه اونایی که اسم بردی و نوشتی
    حاجت روا باشی ان شاالله
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام خواهر
    ممنونم
    خوش به سعادت اهل معرفت

  • پیـــچـ ـک
  • سلام
    .ممنون برای وبلاگم دعا کردی! پس خودم چی؟😁

    من باغچه پیچک نیستمااا! من پیچکم!😁
    پاسخ:
    سلام
    ما شما رو به تفکیک اعضای خانواده دعا کردیم ولی اینجا که این مدلی نمینویسیم:)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ^_____^

    چه خوبه داشتن شما دوستا. :*
    وای خیلیییی ممنونم
    پاسخ:
    اولین بار خواستم وبلاگی ها رو بگم اسم شما به زبونم اومد،
    به قلب خودت رجوع کن...

    ان شاالله شما بری یادم کنی :))
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    زیارت قبول..
    صمیمانه و به صورت ویژه ممنونم...محبت کردید...

    الان که داشتم می خوندم خیلی حس خوبی بود...ضمن اینکه اتفاق خیلی خوبی هم افتاده که قطعا اثر این زیارته...

    واقعا ممنونم...

    ان شاء الله کربلا را هم براتون امضا کنند...

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنونم روزی شما به زودی...

    الحمدلله
    قطعا اثر نگاه امام رضاست...

    خداروشکر که توفیق دعا برای خلق خدا روزی ام شد

    ان شاالله برای همه آرزومندان خصوصا در ایام اربعین
    به به...

    زیارت قبول....
    پاسخ:
    زیارت بامعرفت روزی شما به زودی سیده ی عزیز
    زیارت قبول :*
    پاسخ:
    روزی شما بشه به زودی خواهرجان
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلاااام مروه جااانم 
    یعنی نمی تونم واقعا بهت بگم چقدر این عکس من و به وجد میاره 
    و چقدر این مدت که شما مشهد بودی ،خیلی اتفاقی بحث مشهد و امام رضا شده اطرافم و دلم حسابی رفته مشهد 
    که مطمئنم به خاطر خالصانه یاد کردن شما از ما پیش امام رضا جان بوده 
    از شب قدر میشه که مرخصی نداشتم برم خونه و به شدت دلتنگ مامانم اینام اینقدر دلم براشون تنگه که فک میکنم وقتی دیدمشون حتی بیدار میمونم و خواب بودنشونم تماشا میکنم 
    حالا شما حساب کن این چند وقتی که شما مشهدی ده برابر اینقدر که دلتنگ خانوادم هستم دلتنگ مشهد و امام رضا شدم...
    از ثانیه ثانیه های بودنت کنار امام لذت ببر که فکر کنم از بهترین خاطره های زندگیت خواهد شد...
    سلام مارو هم به آقا برسون و بگو ما رو هم دعوت کنند خیلی دلتنگشونیم 

    خیلی خیلی خیلی ممنونم ،می دونم نمیتونم جبران کنم معرفتت و 
    ان شاالله که لحظه به لحظه زیارتت قبول باشه و مورد لطف مخصوص و ویژه امام قرار بگیری
    _________
    و اما در مورد طرح
    یه کم واضح تر تبلیغ می‌کنی خواهر جان؟😉


    پاسخ:
    سلام خواهرجان

    خوشحالم که به خوشحالی...
    درباره دلتنگی و.. هم جا داره بگم مولاعلی فرموده اند: کسی که برای تحصیل علم خارج شود مانند مجاهد در مسیر خدا است.
    و یا: تو مسیر خداست تا زمانی که برمیگردد.

    ان شاالله دلتنگی ات دوجانبه به وصل برسه:)
    مثلا با خانواده بری حرم امام رضا...ع
    *
    این باشه برای بعد
    فشاری هم خداروشکر روی دوشم نیست که بخوام زودتر براتون تعریف کنم(حداقل چندماه فرصت هست تا ثبت نام بعدی)
    فعلا مثل یه متن یا پروژه نپخته می مونه برام،حرف زدم از طرح
    با آرامش خاطر فعلا میخوام حظ لازم و کافی رو ببرم تا بعد سر فرصت یکی یکی بگم، اگه لارم باشه.

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خیلی لطف کردید.
    زیارتتون قبول. ان شاءالله براتون پر باشه از رزقهای خاص معنوی و مادی.
    :)
    ان شاءالله خیلی دلتنگ امام مون هستم.
    پاسخ:
    ممنونم برای دعای خیررتون
  • سیده طهورا آل طاها
  • زیارت قبول. دلم برای حرم پر می کشه. دعا کن قسمت من هم بشه. دعا کن به خدمت قبولم کنن. 
    پاسخ:
    یادم اومد
    که شما چقدر امام رضایی بودی:)

    امام رضایی بمونید تا ابد ان شاالله
  • راهی به سوی نور
  • سلام.
    زیارتتون قبول
    ان شاءالله توفیق زیارت با معرفت نصیب هممون بشه....
    پاسخ:
    و علیکم السلام

    الهی آمین
    ما اگه می دونستیم فقط اسم اهالی بلاگستان رو میارید و واسه اونا دعا می کنید از بلاگستان نمی رفتیم
    + سلام و رحمت
    قبول باشه :) 
    پاسخ:
    علیکم السلام و رحمت الله
    ممنونم

    نفرمایید...
    یعنی اگه کسی دیگه ننویسه از لیست دعاها حذف میشه؟

    این لیست مون خیلی محدوده من جدای این عزیزان که نوشتم، خیلی ها رو به اسم یاد کردم در حرم،از جمله شما...

    ان شاالله که به زودی زیارت با معرفت امام رضا(ع) و توجه خاص حضرت نصیب دل هایی که مشتاقه بشه.

    برای مخاطبان:

    آدم حرم که میره، وقتی قصد می‌کنه دیگران رو دعا کنه، گاهی متوجه میشه کی دلش کجا گیر کرده...
    و برخی ها چقدر دلشون حرمه که مثلا تو بعد چند سال که ندیدی اش یهو روبروی گنبد یادش می افتی...

    حالا زبان و بیان من مروه که ارزشی نداره یاد کنم یا نکنم، اون چیزی که قشنگه یادآوری های امام رئوفه... :) و توجهی که به مامومین داره....

    فکر کنم خود امام رضا فرمودن: الامام انیس الرفیق و الاب الشفیق.... :((

    دعا میکنم تحت ولایت اهل بیت باشیم، بمونیم و در همین حال بمیریم...
    یه چیز ویژه هم میگم برای طالب هاش:
    دعا می کنم انقدری ولایت اهل بیت در زندگی هامون بیاد، که بتونیم دست دیگران رو هم بگیریم...
    خیلی خیلی اجر و قرب داره پیش خدا
    خیلی عزیز میشی، واقعا هم مرتبه ی بلندیه...
    خودم هنوز نمی دونم طالب واقعی این مرتبه هستم یا نه...
    ولی میگم تا بشم...

    «ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قرة أعین و اجعلنا للمتقین اماما»
    زیارت قبول

    التماس دعا
    سلام

    به به زیارت قبول مجدد 
    ممنونم بابت دعا خیلی با دل پاکت دوست جان 
    فک کنم ی کمی از طرح با خبر باشم چون پارسال برخی از دوستان رفته بودن نمیدونم این طرح دقیقا همون باشه ولی برام تعریف کردن

    و اینکه سفر بعدی کربلا 
    که بری برامون حسابی ویژه دعا کنی 
    پاسخ:
    سلام خواهر جان

    ممنونم...
    روزی شما بزودی
    دعا میکنیم برای دیگران تا دل مون پاک بشه...

    الهی آمین....
    ان شاالله خودت بری :)
    سلام و نور
    خیر ببینین :) 
    خیلی ممنونم ازتون. الحمدلله که خدا، بنده رو هم به دلتون انداخت. 
    کاش می شد خیلی زود دعوتم کنن و بتونم لطف و دعاتونو روبروی گنبد طلای آقا جبران کنم. فعلا ولی از راه دل باید در محضر امام الرئوف برای دوستامون دعا کنیم. 
    + الهی شکر بابت همه چیز...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    سلامت باشید.

    این اتصال های دلی قبول تون باشه.
    ان شاالله که ظاهر و باطن و اعمال و نیت هامون متصل به ائمه بشه.

    زیارت مشهد الرضا هم مکرر روزیتون
  • خانم الفــــ
  • سلام بانو
    الهی که خیر ببینی. خیلی خیلی ممنونم که به یادمون بودی... ان شاءالله که اهل بیت و امام حاضر به دعاهات آمین بگن و مشمول عنایت خاص اهل بیت بشی.


    پاسخ:
    سلام رفیق تازه عروسم
    خوبی؟
    سلامتی؟

    وظیفه بوده بانو
    چه دعاهای خوبی
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">