و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

هوای منزل یار آب زندگانی ماست

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ

اولین باری که رفتم کربلا
سیم کارت عراقی نخریده بودم
کاروان مون هر جا که می رسیدیم به خانواده خبر میداد
(ولی من نمیدونستم)
هر بار تماس میگرفتم آنتن می رفت، نمیشد حرف بزنی
آخرش یک شب
که رفته بودم حرم
و تو جمعیت از همه جدا شده بودم(که عجب شبی بود)
تماس گرفتم
و مادرم جواب داد
بهش گفتم مادر ما امشب رسیدیم کربلا خیلی سعی کردم تماس بگیرم نشد...
(پیش خودم فکر کردم الان مادرم خیلی نگرانن)
یه جمله گفت: نگران ما نباش
من تو رو امانت دادم دست امام حسین
امام حسین هم خوب امانتداری می کنه....
*
هیچی مثل سفر اول نشد
بهت زده بودم که چرا انقدر آرومه همه چی....
چرا خوبه همه چی...
وای حسین...
چقدر دلم اون آرامشِ توکل و توسل رو میخواد
اون آرامش حاصل از خود را به دست تو سپردن....

همه چیزم رو به تو می سپارم...
چهل روز میخوام چله نشین حرم امام رضا بشم
ذهنم،وجودم،خانواده ام،رزق و روزی ام دست تو...
هیچکس دیگه هم ندارم که بهش امید ببندم
و این،
خیلی قشنگه....
*
این نوحه
با تک تک جمله هاش......


دریافت
حجم: 8.9 مگابایت



نظرات  (۱۴)

خواهر «و خدایی که در این نزدیکی است»
برای اینکه صوت رو طوری بذارم بشه دانلود کرد پست رو تکرار کردم(مشکلات گوشی و... دیگه نگم باز:) نظرات شما هم با مطلب قبلی حذف شد، ببخشید حواسم نبود.

ببخشید که نشانی وبت رو حفظ نیستم بیام اونجا بگم.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عه 
    دست شما دردنکنه

    حیف اون کامنت پرمهرم خخخخ
    یعنی خجالت نمیکشی ادرس وبمو بلد نیستی؟؟یعنی نداری تولینکات؟یعنی توروحت صلوات
    پاسخ:
    واقعا حیف...
    *
    در لحظه خجالت کشیدم
    :)
    نمینویسی که خواهر
    مام صد سال پیش قطع دنبال زدیم
    کربلا...و بار اول...تجربه ی حس های نگفتنی...
    امیدوارم در چلتون موفق باشین؛)
    پاسخ:
    ....

    ان شاالله روزی همه بشه
    حظ وافر نصیبتون از همجواری سلطان سریر ارتضاء...

    ما را هم دعا کنید.
    پاسخ:
    امید دارم...

    چشم،ان شاالله...
  • انـ ـــار
  • التماس دعا
    پاسخ:
    چشم بانو،ان شاالله
    شما هم برای ما دعا بفرمایید
  • عباس زاده
  • روزیتون مکررر
    پاسخ:
    ان شاالله....
    آمین برای همه آرزومندان
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • التماس دعا
    پاسخ:
    چشم خواهرجان،ان شاالله...
    تو این حس و حال خوب، لطف می کنی اگه یادی هم از ما بکنی مروه جان...
    حس و حال خوبتون مستدام :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • یعنی ننویسم باید قطع بزنی؟؟
    همین دیگه قطع زدی الان هم ک نوشتم ندیدی

    پاسخ:
    من کلا دورم باید خلوت باشه
    شما رو داشتم،دیگه وبو برداشتم
    اصلا قبل از وب بیشتر حقیقی یافتم تو رو...


    به به
    خدمت میرسیم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • قربانت
  • خورشید ‌‌‌‌
  • و منِ گیج باز دیر رسیدم... :(



    امیدوارم از اون دعاهایی که میگیم همه ی بچه های وبلاگی هم کرده باشی :)
    پاسخ:
    خواهر چرا به خودت حرف میزنی:)

    فردا شاءالله راهی ام...
    *
    دعا برای دیگران رو دوست دارم
    وقتی ببینم مشکلی هست و در اکثر موارد کاره ای نیستم
    دوست دارم دعا کنم
    یعنی برای دردهایی که نتونستم و نمیتونم هیچوقت که حلش کنم، به خدا التماس کنم

    امیدوارم ایندفعه هم توفیق زیاد صدا زدن خدا رو داشته باشم
    امیدوارم وقتی برگشتم ان شاالله اسمی رو نبینم که به خودم بگم ای کاش به اسم دعاش کرده بودم
    ای کاش سلامشو رسونده بودم....
    ای کاش هیچکسو یادم نره....
    امیدهای زیادی دارم البته کلا
    خصوصا امیدوارم نفس بذاره جلوتر از دماغ خودمو ببینم
    وسیع بشم
    انقدر محدود به شکم خودم،خواب خودم، خودم خودم نباشم...
    انقدر کوچیک...
    وقتی زیادی به این چیزا حساس بشم و دقت کنم دیگه به هیچ درد هیچکس نمیخورم.
    تا خیلی چیزا.....
    *
    هنوزم داشتم مینوشتم ها :) دیگه گفتم ترمز دستی رو بکشم:)
  • خورشید ‌‌‌‌
  • خیلی هم خوب نوشتی، ممنون :)



    میدونی که من ویژه التماس دعا دارم...
    :(
  • خانم کوچیک
  • دیر رسیدم یعنی؟
    اخ مروه کاش منم دعا کنی، دعا کنی.
    کاش میومدم زنبیلم و زودتر می‌ذاشتمااااا (((((((:
    خلاصه حسادت و غبطه و همه چیز به حالت /:
    هووووووووووووم.

    پاسخ:
    من وقتی قصد کردم برم،لبریز شدم و اینها رو نوشتم
    خیلی به موقع اومدی
    خوشحالم کردی

    الهی من فدای این حسرت و غبطه که عطر ولایت داره....

    ما که عددی نیستیم
    ولی از خود امام میخوام روزی ام شه اسم ببرم تک تک
    و سلام برسونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">