و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

گوشی من یه مشکلی داره
وقتی روی صوت هاشه
و متوقفه پخش صوت
مثلا یهو اشتباهی یه چیزی پخش میکنه
منم می‌خواستم برم سراغ صوت های گوشی، یه پندی نصیحتی پیدا کنم
یهو یه تیکه،و فقط همین یه تیکه از نمیدونم کدوم صوت گوشی ام پخش شد و بعد رفت:

«برای چی به دنیا اومدیم؟
الذی خلق الموتَ و الحیاة....»

منصرف شدم از اینکه برم تو صوت ها
ادامه ی آیه رو پیدا کردم
«الذی خلق الموت و الحیاة لیبلوکم ایکم احسن عملا...»

مرگ و زندگی رو خلق کردم
تا شماها رو بیازمایم
که کدوم تون عمل بهتری دارید...
*
این رو میذارمش رو صوت مطلب قبلی
و هدیه میدم به تفکر خودم....
**
از اونجا که: نفس را اقبال و ادباری بُود
به مدتی سکوت و خلوت احتیاج دارم.
*
برای مطلب قبلی دنبال یه صحبت دیگه ای از استاد بودم
پیدا نکردم
اگه پیدا بشه اینجا میذارم

«خودت رو دست کم نگیر»

عنوانش این بود.





  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • خورشید ‌‌‌‌
  • "یه مدتی سکوت و خلوت احتیاج دارم" یعنی چی؟ :(
    پاسخ:
    اگر بشه یه مدتی سکوت میکنم
    فکر میکنم لازم دارم
    سلام
    واقعا ادم به این سکوت نیاز داره، برای همین تو ماه مبارک، همه شبکه‌های اجتماعی‌ام رو بستم...
    چقدر قشنگ...
    گاهی سکوت و خلوت لازمه...
  • سربازِ روزِ نهم
  • گوشی هم باید دری به سوی من حیث لا یحتسب باشه :)
    احسنتم
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    روزی معنوی بوده دیگه...

    در خاطرات خانم سهیلا آرین، بود که ایشون می فرمود داشتم یه صوتی را گوش می دادم که یهو رفت روی قرآن و از اون روز کلا متحول شده بود....

    منظور به اینکه، روزی معنوی آدم همینطوری میرسه...یهوئی...

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام

    خوشحالم که اسم این خانم رو بردید...

    مولاعلی یارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">