و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

جرعه جرعه...

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ب.ظ

دو صفحه دیگه
فقط این بند رو بخون دیگه نخون
این کلمه رو میدونم بلدی ولی برو توی فرهنگ لغت ببین...
*
وقتی نفس رو تیکه تیکه بخوای درس خون کنی:)
دیروز گفتم خدایا این «نمیشه نمیشه» ، «سخته» رو میخوام کنار بذارم
درسها رو خرد کردیم بنا شد همینطور خرد خرد نفس رو بکشیم پشت کتابها
(یعنی جزوه های حجیم رو تقسیم بندی های ریزتر کردم،هم خواستم برم سراغش از حجم نترسم که بگم این ان روز زمان میخواد و نمیشه،کلا نرم سراغش یا اگر میرم همش تو فکرم این باشه تموم نمیشه و...)
حالا اینم روش این ترمه. توکل بر خدا
 ان شاالله که این همت و حوصله و تمرکزی که با نسبت زیاادی کم شده در من، آروم آروم برگرده....
*
دقییقا مثل ورزش می‌مونه
وقتی بعد مدتی سست شدن میری سراغ ورزیده کردن خودت، اولش رنجش زیاده،بدنت کوفته میشه
اما نشاطی که داره اصلا وصف نشدنیه...
و باز دقیقا مثل ورزش وقتی سه ساله مثلا ورزش نداشتی از نرمش های کششی پات رو فراتر بذاری،نابود میشه.
»یکم« از حد و سطح خودش بالاتر باید باشه، بیشتر بشه خسته میشه،زده میشه،یا از بین میره کلا...
**
ماه رمضون هم که یه بستر زمانی عااالی برای تغییرات بزرگ روحی....
(حالا جدای بُعد معنوی اش، این ناهار درست کردن و خوردنش و بعدش هم سنگینی بعد ناهار که نباشه ها،کلی در زمان صرفه جویی شده:) دیگه به زمان رفته برای پاسخ به »چی بپزم» نپرداختم، خانم ها واقفن :))
**
آخ آخ توی متن نوشتم توکل( یعنی: با وجود برنامه ریزی و عمل و پیگیری و همههه ی توانت خلاصه، ولی دلت رو به زورِ این کارهات نبندی و بدونی آخرش هرر چی خدا بخواد همونه،اونه که اثر و بی اثری کارهات رو معلوم میکنه، اونه که براش حد میذاره، اونه که نتیجه میده...
خلاصه اش اینکه: شما کارت رو بکن بنده جان
خدایی خدا هم سر جاشه...)
میریم که داشته باشیم راستی آزمایی الهی رو.. :))
*
برنامه ریزی، عملکرد دقیق، خودشناسی، نفس ورزیده و صبور و #اضطرارِ سال کنکورم آرزوست...

*


حضرت فاطمه سلام الله علیها از امروز، مادرِ پدری می شوند که در فراق بهترین همدم زمینی اش، می سوزد.... حضرت خدیجه سلام الله علیها، شجاع ترین و صاف ترین روح رو داشتند در زنان عصر خود که شدند اول زن مسلمان جهان اسلام....  این میزان آمادگی و شهامت پذیرش حق...کم مقامی نیست....



  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

خدا توان بده به شما


سلام
دعا کنید
پاسخ:
علیکم السلام
ممنونم

عاقبتتون بخیر
زندگی تون هم ابالفضلی...ع
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)
    چه حرفای خوبی.
    رزق بودن واسه م.ن تنبل شده.

    ممنونم ازتون.
    خداییش سحری و شام و اینا هم خودش غولیه.
    پاسخ:
    الحمدلله...
    *
    بذار روضه نخونیم خواهر:)

    یه چی باشه هم مقوی هم به صرفه هم وقت کنی درستش کنی هم ....
    اصلا معضلی دارم من با این شکم های محتاج:)
    انقدرم ما شاالله مصرف انرژی بالاست فقط یه وعده بی حوصله بخوری وسط روز سوخت کم میاری.

    خیلی وقته دلم میخواد یه مطلب این چنینی بنویسم از خانم ها کمک بگیرم،ذهنم جمع نمیشه،یا سایر عوامل...
    *
    خوبی ماه مبارک اینه یه سبک زندگی ثابتی داره به آدم نظم میده میتونی اول ماه کل مواد لازم رو بنویسی بخری آماده و بسته بندی کنی که در طی ماه لنگ نمونی...
    (البته فکر کنم کدبانوها روند همیشه ی زندگی شون همین باشه)
    *
    تا پاسخم به یه مطلب تبدیل نشده بهتره خداحافظی کنم:))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • دقیقا. منم اون قدر ضعیف و کم توان شدم که یه قاشق غذا این طرف اون طرف، کمبود سوخت میاره :))

    لطف داشتید وقت گذاشتید.
    :*
    پاسخ:

    حالا رسانه ای اش نکن:)
    مراقب خودت هم باش...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">