و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

افتاده ام از خویش به دور

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۳۴ ق.ظ

امروز از خودم پرسیدم: وقتی عصبانی میشی چیکار میکنی؟

بعد هر چی فکر کردم نتونستم صحنه های عصبانیت و برخوردهام رو مجسم کنم،یعنی انقدر گزاره های مختلف از اطرافیان دریافت کرده بودم که نمیتونستم خودم درست به یاد بیارم رفتارم در مواقع عصبانیت چی بوده و اصلا چه چیزهایی تا چه حد عصبانی ام میکنه...و چطور آروم میشم؟

یعنی بیشتر از اینکه فکر کنم،از دیگران پرسیده بودم،و این دیگران هر چقدر هم نزدیک باز نمیتونن دقیقا تشخیص بدن در درون تو داره چی میگذره.

 حالا این باعث شده بود که انقدر برداشت های دیگران از خودم تو ذهنم باشه خودم نتونم خودمو قضاوت کنم.
*
یکی(خدا خیرش بده) می گفت: وقتی پی به خطاهات می‌بری بدون یه نعمتیه از سوی خدا، به جای اینکه افسوس بخوری و خودت رو سرزنش کنی،دنبال راه حل یا جبران خطات برو.
که این دپرس شدن خودش مکر جدید شیطانه...
بهش تن نده و از خدا بابت اینکه اشتباهت رو فهمیدی شکر کن...
*
این مطلب هم بعدا خوندم، مرتبطه.

http://noon-ghalam.blog.ir/1397/02/17




  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

اوهوم.میفهمم.
سلام
خوبی؟
پاسخ:
سلام
اره خوبم خواهر
فقط داشتم به شناخت روحیات خودم میپرداختم:)
سلام
خدا سعه صدر بهتون بده
پاسخ:
سلام
ممنونم
بپردیاز😀
پاسخ:
باشه :)
اروم باشیدَ!!!
پاسخ:
شبیه آدم های ناآرومم؟!
پستتون عالی بود
چون خودم تجربه یه بخشهاییش رو داشتم

یعنی بیشتر از اینکه فکر کنم،از دیگران پرسیده بودم،و این دیگران هر چقدر هم نزدیک باز نمیتونن دقیقا تشخیص بدن در درون تو داره چی میگذره.

 حالا این باعث شده بود که انقدر برداشت های دیگران از خودم تو ذهنم باشه خودم نتونم خودمو قضاوت کنم.

من واقعا همچین تجربه ای داشتم
یه سری چیزها هست که درون آدم جریان داره و فقط خود آدم ازش باخبره و خدای خودش

یکی(خدا خیرش بده) می گفت: وقتی پی به خطاهات می‌بری بدون یه نعمتیه از سوی خدا، به جای اینکه افسوس بخوری و خودت رو سرزنش کنی،دنبال راه حل یا جبران خطات برو.
که این دپرس شدن خودش مکر جدید شیطانه...
بهش تن نده و از خدا بابت اینکه اشتباهت رو فهمیدی شکر کن...

این رو هم تجربه کردم و باهاتون موفقم



پاسخ:
الحمدلله...که مفید بوده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">