و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

سخنی با شما

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ق.ظ

وقتی میام اینجا می‌بینم کار هست،یا حرف نگفته یا نظر پاسخ نداده، احساس سنگینی میکنم.
اما واقعا انگار آدم گاهی فرصت نمیکنه...
یعنی فکر نمیکردم این روزا انقدر روی روال ثابت پیش بره و همین روال همه ی زمانم رو پر کنه...

یعنی یه جوری عادت به این روند کردم و مشغول شدم انگار دیگه جا نداره برنامه ای رو توش بگنجونم...

شاید بهتر باشه یه روز خاص،یا یه ساعت خاص برای اینجا تعریف کنم.

و شاید تا اتمام این ترم،نتونم خوب برای وبلاگ وقت بذارم.
اگر نظرات پاسخ داده نشد یا دیر تایید شد یا نبودم،ببخشید خلاصه.
*

پی نوشت: روزگار کم کم آدم رو برنامه ریز میکنه.
میتونم تصور کنم وقتی بزرگترها میگن شماها وقت دارید فلان کار هم انجام بدید یعنی چی.
وقتی سال اول دوم دانشجویی رو نگاه میکنم می‌بینم درسته شلوغ بوده اما بازم وقت داشتم برای یه سری کارها اما نکردم...
حتما بعدا هم برگردم به الانم نگاه کنم می‌بینم وقت داشتم...

برنامه ریزی....
چه خوب چیزیه این مهارت...
هم خودشناسی میاره هم آدم رشد میکنه و هم به ابعاد مختلف زندگی اش میرسه،
و خیلی لذت بخشه...یعنی هر کس رو دیدم از کم فرصتی نالیده غالبا بخاطر عدم وجود نظم و برنامه ریزی بوده
مقصد من الان کجاست؟
هدف هام برای رسیدن به اون مقصد چیه؟
چی تو زندگیم زایده؟ چی کمه؟

باید بفهمم اینها رو.
*
میخوام یه حرفی بزنم خودم رو سبک کنم
فرض کنیم هر مطلبی اینجا گذاشته میشه آخرین مطلب وبلاگه...
و هیچی بعدش معلوم نیست. حتی تایید نظرات...
یه مدت باید برم با خودم صحبت کنم.



  • .. مَروه ..

نظرات  (۹)

راحت باشید:)
نظرات رو آزاد کن.
سلام
پاسخ:
سلام
ازاده نیست مگه؟
منظورت اینه بدون نیاز به تایید باشه؟
آره دیگه. آخه اگه نیای نظرات تاییدی باشه چه جور خبرتو بدیم به ملت؟!خخخخخخ
آیکون بدجنسی!خخخخخ
پاسخ:
خدا خیرت بده
کلی خندیدم....


باشه
آزاد میکنم
سلام

اسم وبلاگ دل آدم رو به درد میاره

هرچند که باید باعث شوق بشه !

این روزها برای ما هم دعا کنید
پاسخ:
سلام

 امید
ایمان
اطمینان محکم قلبی
می باره از این عبارت: «انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا...»


عاقبتتون بخیر...
منم خیلی فکر کردم 
به نتیجه هم رسیدم در بعضی موارد 
اما به نتیجه ی اصلی نه! 
نمیدونم چرا نمی رسم...!! 
پاسخ:
به چی؟
به سوالاتی که تو متن بود؟
روزها فکر من این است و همه شب سخنم 
که چرا غافل از احوال دل خویشتنم 
از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود 
به کجا می روم آخر ننمایی وطنم 
سلام علیکم
میلاد حضرت بر شما مبارک
ان شاالله که حضرتش از شما راضی باشند
عاقبتتون بخیر بحق حضرت صاحب الزمان عج


کار جمعی باید ...
پاسخ:
و علیکم السلام
ممنونم
بر شما هم ایام مبارک باشه.
ان شاءالله....

کار جمعی باید تا....؟
نتیجه بهتر ...
یدالله مع الجماعه
پاسخ:
کار جمعی در وب نویسی رو میفرمایید؟
یا اینکه کلا کار جمعی رو به عنوان راهکاری فرمودید برای کسب نتیجه ی بهتر در هر موضوعی...؟

ببخشید ما عادت داریم به اطاله کلام، اشارات شما رو متوجه نمیشیم...
در هر کاری که شما ورود کنید پیروزی و نصرت با کار جمعی است
خود خدا فرموده هر جا که جماعتی کار کنند دست من مشهود و پیداست که کمک میکنم
عربی اون کلام رو هم عرض کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی