و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

خود خودشه...!

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۲۱ ق.ظ

چند روزه این فراز تو ذهنمه: و کم مِن ثناءٍ جمیلٍ لستُ اهلا له، نشرْتَه
چه خوبی ها و ستایش های زیبا که سزاوار من نبود...اما تو نشرش دادی...
چه خوب منو نشون دادی خدا...

کم من قبیحٍ سَتَرته...
چقدر بدی هام رو پوشوندی
که خودم هم باورم شده خوبم...
خودم هم باورم شده که طلبکار شده ام ازت...
که یادم رفت چقدرر زیر دِینتم...
با پررویی نیام در خونه ات...

چقدر قشنگ میگه امام علی(ع) به کمیل....
چه خوبی ها که لایقش نبودم و تو بهم رسوندی...
چه نعمت ها که حقم نبوده اما دادی...


یا مَن یعطی مَن لم یسئله و مَن لم یعرفه...
ای کسی که اگه ازت نخوان هم میدی
اگه اصلا ندونن تو چه خدایی هستی،از سر لطف و محبتت بهمون دادی و میدی...

چه خیرها که ندیدمش
چه لطف ها که از سر پررویی گفتم خو وظیفته،به همه دادی،به من هم دادی...
چه روزها که همه حرف هات رو زمین گذاشتم
اصلا نشناختم چی میخوای ازم
اصلا نخواستم حرفت رو بشنوم(من لم یعرفه)
اما تو باز بهونه جور کردی، فرصت دادی تا بیام طرفت...
بابا بنده ی من
دنبال چی میگردی اخه؟
همه چیز پیش منه
منو بخواه
منو....

/این دو سه روز یک سره دارم مینویسم...همه ی آنچه در آرامش ذهنم لازم بوده بهش فکر کنم و با خودم حلش کنم...البته هنوز حساب مون صاف نشده... :)

ماهِ خدا از نیمه رد شد،کاشکی یاد بگیرم ارتباط گرفتن با خودش رو...توجه واقعی به خدا رو.../




  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

ارامشت مستدام
بازم بیا پیش ما :)
پاسخ:
ممنون
امیدوارم

چشم
سلام
این فراز رو سال‌هاست باهاش دوست شدم... حرف دل من است به خدا...
پاسخ:
علیکم السلام بانو....
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)
    خیلی متنت به دلم نشست، معلومه که از دلت براومده
    پاسخ:
    :)
    کاش از دلم چیزهای خوبتر هم دربیاد
    مثلا عاشقش بشم...
    خدا ...
    پستت خیلی خوب بود دختر :)))
    بخصوص همون دو جمله ^^
    پاسخ:
    خوبی دعاهاییه که به یادگار از ائمه مونده... :)
    نوش روح تون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">