و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

زندگی عجیب است و زیبا

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۲۳ ق.ظ

زندگی عجیب است و زیبا

عجیب است،

زیرا هرچه دردهایم کهنه تر می شوند،

احساسم پویاتر است،

و هر چه فاصله ها،

عمیق تر می شوند،

امیدم بیشتر....


زیباست،

چون هرکجا که درد هست،شعرها ناب ترند و هر کجا که شعر باشد،

زندگی زیباست...


آری شعر،نبض زندگی است...


-----


خوشحالم که به عنوان اولین نوشته در این قالب جدید،

از شعر سخن میگویم...


-----

  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

  • مردی بنام شقایق ...
  • هر کجا شعر باشد زندگی زیباست...

    هر کجا زندگی زیبا باشد شعر آنجاست...

    +
    سلام
    پاسخ:
    علیکم السلام..

    ممنون از حضورتون
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    ممنون لینک شدید
  • •● ســـــردارِ مــــن ●•
  • سلام
    نمیدونم چرا آدرس جدیدت تو وبلاگم ثبت نمیشه

    ممنون که سر زدی
    پاسخ:
    سلام
     منم واسه همین مهاجرت کردم به بلاگ...

    بلاگفا بلاگ رو لینک نمیکنه که هیچ،میخوام آدرس بذارم موقع نظر یا تو پست ها هم نمی پذیره متاسفانه.

    واسه همین مجبور شدم با ایما و اشاره آدرس جدیدمو تو بلاگفا بذارم!!!


    --
    مطالبت انقد قشنگه که نمیشه سر نزد.

    موفق باشی رفیق.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">