و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

شمع محفل بشریت...

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ

وقتی بچه ها تو فاو گیر کرده بودن و فکر میکردن دیگه نمیتونن کاری کنن به امام(ره) پیام فرستادن
امام گفت: همان خدایی که نماز خواندن را بر شما واجب کرده، دفاع را هم واجب کرده...
بچه ها پیام رو فهمیدند،مقاومت کردند، فکر کردند و راه حل پیدا کردند، پیروز شدند....
*

رو خاک های اروند
با این جمله ی راوی
دارم به حال امروزم فکر میکنم...
نگو نمیشه و بلد نیستم و نمی تونم
اگر دفاع واجبه
بزن به خط.....

شهدا هم یه روزی مثل خود ماها بودن...




نظرات  (۶)

سلام
تا جایی که جون هست موظفیم.
چه خبر؟

پاسخ:
سلام
درسته

سلامتی......
خیلی خوب بود
سفر متفاوتی بود

حالا میگم...
ان شاءالله
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

حالا دیگه بی خبر می ذارید میرید جنوب؟ بلکه ما التماس دعا داشتیم(لبخند)

عرض کنم که این پاداش سفر پاداش همه زحمات خالصانه شما برای محفله...خوش به سعادتتون

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیکم السلام

از سفر قبلی این جمله رو هم موقع دعاکردن میگم:
یادی از همه افرادی که اگه میدونستن الان اینجام التماس دعا میگفتن...

سلامت باشید
روزی همه بشه ان شاءالله
به جرات میشه گفت سفریه که باید رفت....

نفرمایید
ما اصلا نمیدونم اخلاص چیه...کاش بهمون بفهمونند

عید گذشته تون باتاخیر و سال نوی روبروتون پیشاپیش مبارک
مولا علی یارتون
سلام
ممنون
این حرف رو لازم داشتم...
پاسخ:
سلام
خداروشکر
الحمدلله
سفر به خیر مسافر :)
پاسخ:
سلامت باشید

ان شاءالله روزی شما و خانواده
ممنون انشالله
  • خورشید ‌‌‌‌
  • خوش به حالتون 
    و التماس دعا
    :)
    پاسخ:
    خوش به حال اونهایی که یاد بگیرن مثل شهدا آزادانه و شاد زندگی کنند...

    حاجت روا بشی خواهرجان :)
    شما هم دعامون کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">