و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

بسازیم تا ساخته شویم

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ب.ظ

این شب ها که پتوی گرم آماده میکنم برای خواب و جای نرم
یاد اون روستاییان عزیزی میفتم که فقط یک ساعت تا تهران فاصله دارند اما نه گاز دارند نه آب گرم....
هر شب و روز تو سرماا

 
هم باید یادمون نره
هم باید به فکرشون باشیم
تا هر جا که میتونیم...
کاری ندارم چقدر بعضی ها میتونن کار کنن و نمیکنن(با هر دلیلی)
و چقدر اگه بعضی ها مشکل ها رو ببینن و بخوان حل کنن کارها زودتر جلو میره...
من بسیجی ام
باید طرف حسابم «خودم» باشه
خودم چقدر میتونم گره ها رو باز کنم و
چقدر این کار رو انجام میدم...
این رو فردا از من میپرسن...
همین رو...
«خودت چیکار کردی؟؟»
چقدر پیگیر شدی؟
چقدر سمج شدی برای حل مشکلات
چقدر همدل شدی با مردم
و و و...




نظرات  (۸)

وفقک الله
پاسخ:
آمین...
پست یه خرده سانسور شدش:)
من برای اون سانسور نشده کامنت میذارم:)

واقعا وقتی ادم یه چیزی رو از نزدیک میبینه و تجربه میکنه خیلی نوع نگاهش و رفتارش تغییر میکنه
پاسخ:
امان از سرعت عمل..


همینطوره...

شاید مرتبط باشه جمله شهید حسن باقری: باید به خود جرات داد.
یاد اردوهای جهادی بخیر.

فقر و درماندگی، زیبندۀ جمهوری اسلامی نیست. اما در کلان شهر تهران موج می زند. انگار هرچه مردم کمک می کنند، دایرۀ محرومیت ها وسیع تر می شود.
پاسخ:
چرا؟
برای آخرین جمله تون
درود بر شما
و این دغدغه هایتان...
پاسخ:
سلامت باشید

و محتاج دعای عاقبت بخیری هستیم
  • خانم الفــــ
  • چقدر خوب بود این پست..الحمدلله که رزقمون شد بخونیم...کاش زودتر از این لاک خودمون بیاییم بیرون (البته بیشتر روی صحبت با خودم بود...)
    پاسخ:
    به قولی
    جوبکاری میکنید؟ :)

    آمین...
    مشاهدات ما اینو میگه و حتی آمار رسمی هم نشون می ده که فقر در جامعه فراگیر شده و مظاهر عینی اش هم کاملاً نمایان است.

    دلیلش را باید ریشه یابی کرد.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • تو یاد منم بیافت
    پاسخ:
    :)
    چشم
    یادت هستیم البته
    مروه ما هم گازامون قطع میشه همش
    به جز احسن الحدیث یاد ما هم باش بلکه خوابای خوب ببینی :)
    پاسخ:
    :))))

    چشم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">