و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

یک قلب فشرده ی پر از امید

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ق.ظ


بهمن مون خیلی شلوغه یحتمل.
خود این شلوغ بودن، اینکه فکر کنی همه ی کارها تو برنامه ی روزانه ات جا نمیشه، باعث میشه بترسی از شروع
اما شیطون کور خونده
مثل قدیم نیستیم که از حجم کتاب بترسیم و هیچی نخونیم و از استرس کارهای نکرده دق کنیم ذلیل بشیم.
بچه شیعه باید قوی باشه...
خیلی شلوغه اما اگه نترسیم و جا نزنیم همه چیز حل شدنی و قابل برنامه ریزیه....
به امیدخدا...
*
گاهی که به کارهای نکرده و حجم وظیفه و توقع از خودم فکر میکنم
عین یه قوطی پلاستیکی که فشار بیرونش زیاده،مچاله میشم...
اما وقتی که به این فکر میکنم همون قدری که مسئولیت دادن،توان و امکانات دادن_ و این اصل عدالت خداست_وقتی به یه عالمه شهید فکر میکنم که یه روزی رو همین موزاییک ها قدم گذاشتن،
می بینم همون قدری که دِین خون شون رو زندگیم سنگینی میکنه وقتی نیت کنم برم تو راه شون،کمک هاشون،حمایت و توجه شون،اون بار سنگین رو بلند میکنه...
به قول عامیانه ای: یه دل میگه ولش! یه دل میگه برو تو دلش:))




بعدانوشت:


به محفل قرآنی مون سر بزنید...

  • .. مَروه ..

نظرات  (۱)

این پست دقیقا مرتبطه به این روزای من
پست خیلی خوبی بود
به نظرم به حرف اون دلی گوش کنید که میگه برید تو دلش:)
پاسخ:
الحمدلله، روزی تون بوده

همینطوره، به حق نزدیکتره حرفش

رهبری یه صحبتی دارند:
آن احساس مسئولیتی که من می گویم،در مقابل آن حالت «وِلِش» قرار دارد. بعضی از جوانان هستند که اگر گفته شود این کار را بکن می گوید ولش!
مثلا امتحانات درسی یا قضیه ی دیگری در پیش است،می گوید ولش...!
این «ولش» بدترین بلا برای جوانان است.احساس مسئولیت یعنی رها کردن این حالتِ ولش.
1377.11.13

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">