و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

ای رفته کم کم از دل و جان،ناگهان بیا...!

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ

اینکه تو شلوغی ها
ببینی اش
خیلی دلچسبه
اینکه فکرش هم نکنی اما یهو روبروی طلای نابش دربیای
یه لحظه ای

یه گوشه ای پیدا کنی که سد راه نباشی و

نگاهش کنی
نگاهش کنی
همین...
و همه چی یادت بره
و همه چیز بشه همین عشق سرشاری که روبروته...
دلت قرار بگیره
همین که هست کافیه


«قربون روی ماهت،
یا قمرالعشیره
خدا تو رو یه لحظه،
از این حرم نگیره...»
*
انقدر مهربونید
که رو به سمتتون کنیم؛
همین...
تموم میشه
همه چی میشه این عشقی که تو وجودته...
*
عموابالفضل...فدای مهربونی هات
عموابالفضل...فدای خشکی لبهات...
ذکر یه هیئتی بود،
خیلی شیرینه...
عشق و غرور و محبت و جوشش رو با هم ایجاد میکنه در آدم
همیشه هیئت هایی رو قبول دارم که ذکر مصیبت رو درست بخونن،ما بهترین های عالم رو داشتیم که بلا کشیدن،بعضا طوری میخونن انگار بدبخت و آواره شدیم و بهمون فقط ظلم شده و حقیر شدیم...!
ما مظلومیم،اما قوی هستیم، مثل مولایمان امیرالمومنین....
مصیبت زده ایم اما شاکریم،الحمدلله علی عظیم رزیتی.... این بلای کمرشکن نیست
این بلای انرژی بخشه، بلایی است که جریان و جوشش داره...

*
بنظرم شعری که عنوان مصرع اولش هست رو جستجو کنید بخونید


  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • .. مَروه ..
  • یه صحبتی دارم با  دوستانی که الان میان میگن برو سر درس
    آقا ما درسمون هم میخونیم
    اینها هم اقتضای درسه اصلا:)


    ممنون بابت شعر عنوان و ممنون به خاطر صحبت با اونایی که میگن برید سر درستون! :)

    حرفِ دل ما رو زدی: "اینها هم اقتضای درسه اصلا!" :)


    +++ اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)

    شما باشی،متن و شعر و بلاغت بخونی،نوشتنت نمیاد؟؟

    /گرچه باید کنترل کرد این پرواز خیال رو گاهی/
    در امتحانات موفق باشی دوستم :))
    پاسخ:
    سلامت باشی:)))
    فکر کنم دوست داشتی بگی برو سر درست:))
  • پسر انسان
  • هیات هایی رو دوست دارم که نام و پاکت مبنای بناشون نیست
    هیات هایی که علم و سواد ویژگی بارزشونه
    هیات هایی که فقط به اهل بیت متصل اند
    یعنی متر و معیارشون اهل بیته

    هیات های امام زمان پسند...
    پاسخ:
    +++

    خدا اجرشون بده و زیادشون کنه
  • سنا بانو
  • سلام
    اصلا آدم موقع درس خوندن، دوست داره همه جور کاری بکنه، جز درس خوندن!
    اقتضای درس خوندن همینه...
    پاسخ:
    سلام:)
    اصلا درس همینه
    بقیه اش زنگ بیکاریه...



    سربزنید
    پاسخ:
    سلام
    نمیشه اینطور گفت....
    درس هم اگه هدف درست داشته باشه درسه...!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">