و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

می شنوی نوای هل من ناصر را؟؟؟

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۳۳ ق.ظ
حسین فریاد می زند: "هل من ناصر ینصرنی"

و من درحالی که نمازم قضا شده است می گویم:

لبیک یاحسین! لبیک...

حسین نگاه می کند لبخندی می زند و به سمت دشمن تاخت می کند...

و من باز می گویم:

لبیک یاحسین!لبیک...

حسین شمشیر می خورد من سر مادرم داد می زنم و می گویم:

لبیک یا حسین!لبیک...

حسین سنگ می خورد، من در مجلس غیبت می گویم:

لبیک یا حسین! لبیک...

حسین از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید و من در پس نگاه های حرامم فریاد میزنم

لبیک یا حسین ! لبیک... حسین رمق ندارد باز فریاد میزند: هل من ناصر ینصرنی؟

من محتاطانه دروغ میگویم و باز فریاد می زنم:

لبیک یا حسین لبیک...

حسین سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است، حسین به من نگاه می کند می گوید: تنهایم یاریم کن...

من گناه می کنم و باز فریاد می زنم: لبیک...

خورشید غروب کرده است...

من لبخندی می زنم و می گویم:

اللهم عجل لولیک الفرج...

به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم:

"دوستت دارم تنهایت نمی گذارم..."

مهدی به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند.

مهدی تنهاست...حسین تنهاست..

من این را میدانم اما..

 

  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۹)

سلام دوست عزیز
ضمن تبریک به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت صاحب العصر والزمان (عج) ، از حضور ارزشمندتان تشکر می گردد .
  • مسافر غریب
  • {}
  • ذره ی ناچیز
  • روضه گرفتید اینجا...
    روضه ای که در دلش خاک برسریهای مرا
    و کم کاریهای مرا می کوبد بر سرم...

    روضه گرفتید اینجا...

    باید حسین زمان را دریابیم...
    نه اینکه او منتظر همچو منی ست !!!
    نه، میدانم او عاشقان خودش را دارد و من بی خبرم...
    ترسم این است بیاید و سرم پایین باشد
    و کوله ام خالی !

    التماس دعا
    پاسخ:
    بله..
    آقا بالاخره میان و یاران خوبشون رو دارند،
    ما اگر نتونیم ذره ای تحت ولایت باشیم،شرمساریم و سرافکنده.

    خداوند عاقبت به خیرمان کند ان شاء الله.
    ما این رامیدانیم اما ....

    پاسخ:
    عالم بی عملیم یا صادق ناتمام؟؟


    ای کاش که کامل بشویم..
    من
    این را می دانم
    اما ...
    سلام
    یادمه چن ماهه پیش یه پست گذاشته بودم باهمین مضمون
    غفلت وگناه دقیقا نقطه مقابل "لبیک"گفتنهای ماست
    لبیک یعنی اطاعت ازمعصوم
    وخب این منافات داره باغفلت
    خداهممونو عامل کنه
    پاسخ:
    علیکم السلام
    خدا هممون رو عامل کنه..

    ممنون بابت نظرتون بزرگوار.
    سلام
    طاعاتتون قبول
    وعیدتون مبارک
    پاسخ:
    علیکم السلام مومن...

    عبادات شما هم قبول باشه.
    عید فطرتون مبارک ان شاء الله.
  • هانیة العلی
  • :(
    دیگه جونی ندارم  واسه دفاع ازش 
    دیگه حرفامو کسی نمیفهمه 
    اگه دیدینش بهش بگید بیاد 
    دیگه از من کاری ساخته نی
    پاسخ:
    اگه دیدینش بهش بگید بیاد......
    هعی

  • شکرانه سادات
  • چقدر سنگین بود...
    "من اینها را میدانم اما..."
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم سید...

    خوش آمدید به واژه های بلوری..
  • شکرانه سادات
  • چقدر سنگین بود...
    "من اینها را میدانم اما..."
    یاعلی
  • پیمان پورجبار
  • سلام.چه زیبا گفتید.بله مردم فراموش کرده اند که امام زمانی وجود دارد و در همین دنیا و همین الان موازی با ما مردم بی انصاف روزگار میگذراند و منتظر است...
    چه زیبا گفتید...
    پاسخ:
    علیکم السلام...

    مردم..من هم جزو همان مردمم..

    خوش آمدید به وب
  • فاطمه صادقی
  • واما میشنویم صدای هل من ناصر..
    امام زمان خودمان را؟؟؟
    زیبا مینویسید:)
    یا علی...

    پاسخ:
    ممنونم....

    خوش اومدین به واژه های بلوری رفیق.

    مولا یاورتون.
  • فاطمه صادقی
  • ممنونم:)
    یاعلی..
  • علیرضـــــا معمـــــاری
  • سلام مومن

    ممنون ازحضورتون...

    اگه مایل به تبادل لینک بودید توو بخش نظرات خبرم کنید

    عنوان لینک ما: طراحی و گرافیک (علیرضا معماری)

    یاعلی
    پاسخ:
    علیکم السلام

    لینک شدید بزرگوار.
    مولا علی یاورتون.
  • علیرضـــــا معمـــــاری
  • سلام
    خداقوت 
    بروزیم با پوستر''ابتذال درسینما ایران''

    یاعلی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    سر می زنم ان شاء الله..

    مولا علی یاورتون.
  • عــلــی قـنـبـریـان
  •  بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

    سلام همسنگر گرامی

    خیلی دعا کن ، دعای فرج

    آقامون خیلی غریبه

    اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

    موفق باشید ، التماس دعا ، یا علی
    پاسخ:
    و علیکم السلام الله...

    آقامون خیلی غریبه....


    ---
    محتاج دعای بارانیم مومن.
    مولا یارتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">