و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

دانشجو باید سیب زمینی نباشد!

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۴ ب.ظ

میگن تو بهشت استادها میگن اگه خسته اید درس تعطیله
دانشجوها هم میگن نه خسته نیستیم،درس رو ادامه بدید.:)
*
فکر کن،تو بهشت یه کلاس درسی باشه استادهاش ولی خدا باشن
بعد تو هی سوالاتت رو بپرسی
حل کنی
بری عمل کنی،باز سوال برات ایحاد بشه
بیای بپرسی
حل کنی...
هی مقامت بره بالا...
چه خوب بهشتیه....
*
روز دانشجو به دانش جو ها،مبارک...
به غیر دانش جو های در رفت و آمد به دانشگاه هم مبارک...

باشد که روزی واقعا طالب علم بشیم و جویای دانش...

*
حاشیه نوشت: یه شعر عربی هست که مفهوما اینو میگه: هر چقدر دوست داری تهدید کن،کسی از صدای بال زدن مگس نمی ترسه.
خطاب به رژیم صهیونیستی
#کاخ_سفید_را_حسینیه_میکنیم
#قدس_واس_ماس
#و_نراه_قریبا
ان شاءالله...


  • .. مَروه ..

نظرات  (۸)

تبریک میگم:)
ما که امروز به مناسبت روز دانشجو کلاسها رو پیچوندیم:)
یادش بخیر روزهای خوش دانشجویی. چه زود گذشت.
روزت مبارک مهربان جان ❤
پاسخ:
ممنوونم رفیق
روز شما هم
  • جنابــــــــ دچار
  • شیخ ما میگفت:
    در بهشت شراب هائی وجود دارد که هر چه مومنان میخورند مست نمیشوند.
     پرسیدم:
    پس چرا میخورن دیگه؟ :)
    پاسخ:
    حتما خوشمزه است
    یا مثلا شادی و رخوت بهشون دست میده اما نه از سر زایل شدن عقل
    از اون مستی هایی که غرق و محو لذت بشی اما این غرق شدنت اووج عقل و شعور باشه.

    و دیگر نمیدانم!
    رفتید بهشت به ما خبر بدید چجوریه:)
  • جنابــــــــ دچار
  • شرابا طهورا ...

    + من که فکر میکنم لذت عین علم است :)
    پاسخ:
    لذت عین علم...
    حرف جالبی زدید...

    آگاهی....

    میشه کمی حرفتون رو توضیح بدید؟ چرا لذت عین علمه؟
  • جنابــــــــ دچار
  • نه نمیشه :/ شما میدونید هر که را اصرار حق آموختند آموختند :)

    + فقط یه جا آقای علامه طباطبایی گفتن که حقیقت عصمت علم است منم گفتم اینو بگم :))
    پاسخ:
    باشه، نگید اسرار رو.

    حقیقت عصمت، علمه...
    بله...فهمیدنش سخت نیست
    گرچه،ما را چه به فهم این چیزها
    ما به همون ها که بلدیم عمل کنیم.
    من عمل بما یعلم، علمه الله بما لایعلم.

  • جنابــــــــ دچار
  • ممنون برای توصیه تون :)
    پاسخ:
    جسارت نشه
    ما یعنی من
  • جنابــــــــ دچار
  • نه اتفاقا تشکر کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">