و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

بخاطر حسین...ع

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ق.ظ

ترم های فرد رو دوست دارم
بخاطر اینکه اربعین تو این ترم هاست...
چون از اول ترم به شوق کربلا درس میخونی!
خوب تر درس میخونی که نگن فلانی میره کربلا از درسش میمونه
خوب تر درس میخونی که استادها مطمئن بشن اگه نیستی،عقب نمیمونی،جبران میکنی...



دل نوشت: شرایط فعلا یه طوریه انگار نمیرم امسال:((

یا امام حسین......


بعدا نوشت:
لذت عشق همین حس بلاتکلیفی است
لطف تو شامل حالم بشود؟ یا نشود؟


  • .. مَروه ..

شوقاً_لزیارتک

نظرات  (۶)

ان شاءالله که امسال هم راهی میشین رفتین التماس دعا برای ما هم دعا کنید
پاسخ:
ان شاءالله که بهترین خیرها برای همه رقم بخوره..

ارباب خودش میدونه با نوکر چه میکنه

هر چه خیران شاءالله :)
پاسخ:
ان شاءالله
التماس دعا بانو
پاسخ:
امام زمان دعاگوی هر روزه ی ماست...
*
خوش آمدید
حاجت روا بشید
تا دیروز منم بلاتکلیف بودم
ولی خب،خودش میطلبه انشاالله شما رو هم..

من که یه راست رو به بی بی حضرت زهرا میزنم
تا اقا توعمل انجام شده بطلبه
وگرنه ما کجا و دیدار یار کجــــــا
پاسخ:
من باورم نمیشه ارباب دعوت نکنه:(

دیروز داشتم میگفتم تا یار که را خواهد و میلش به که باشد
ولی دیدم واقعا اگه نطلبن
اگه بگن اربعین ایران بمون
حتی بهترین جا هم برم مراسم،
واقعا زنده میمونم؟؟؟
:(
یا امام حسین
منم یه نوکرم
یا امام حسین
منم ببر حرم
یا امام حسین.....:((

خدا رو شکر
خدا رو شککر که روزی تون شد
ان شاءالله که سفر پرباری باشه خیلی...
  • جناب دچـ ــــار
  • آشفته ام!
    چو پیرغلامی که از غمش

    یک عمر گریه کرد
    ولی کربلا نرفت ...
    پاسخ:
    آخ چه حالی داره اون پیر غلام
    یقینا خود ارباب میاد زیارتش
    خود ارباب ازش دلجویی میکنه

    وگرنه مگه میشه با حسین روز و شب کنی و بودنش رو نچشی؟؟؟
    محاااله در مرام امام...
  • جناب دچـ ــــار
  • نمیدونم چه شربتی بهش چشونده اربابش که زندگیش رو وقف حسین و حسینیه کرده ...
    پاسخ:
    ای کاااش ما هم بچشیم....و وقف بشیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">