و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

اَ ما فیکم مسلم؟؟

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

میگن چرا امام شب عاشورا به یارانش میگه هر کس میخواد بره بره،و میفرمایند هر کس بمونه حتما کشته میشه...

چرا آقا که میدونست اون حرامی ها به اصغرش آب نمیدن،کوچکترین سربازش رو میاره تو میدون و میفرماد: چه بهش آب بدید و چه ندید این طفل تلف میشه....😭

چرا ظهر عاشورا،وقتی عرصه بر امام مون تنگ میشه،وقتی دیگه نه اکبری هست،نه عباس دلاوری هست،نه حبیب،نه جون نه عابس و نه حتی علی اصغر... آقا تو جمع حرامی ها فریاد میزنه:
هل من ناصر ینصرنی؟ آیا کسی هست که منو یاری کنه؟
***
چون امامه....چون امام در هر حالی میخواد دستت رو بگیره....
چون امام مرز بین حق و باطل رو نشون میده
چون امام نوره و هر جا باشه پالایش میکنه،تمییز میده...

 شب عاشورا میخواد اگه هنوز ذره ای سیاهی مونده تو جمع یاران خوب و خالصش،اگه ذره ای ترس،ابهام،کج فهمی دارن،یا حل بشه یا رفع بشه

ظهر عاشورا که فریاد میزنه میخواد اگه ذره ای خوبی ذره ای نور هنوز مونده تو وجود حرامی ها،نجاتشون بده...

امام میخواد نجاتمون بده.....
حسین سفینة النجاته....

آیا ناصری هست پسر فاطمه رو یاری کنه؟؟؟

  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

:-
  • خانم لبخند
  • این نشونه رحمت بی کران امام ماست که در هر شرایطی دلسوزمونه و بی نهایت مهربان..
    پاسخ:
    الامام انیس الرفیق و اب الشفیق...

    :)

  • مردی بنام شقایق ...
  • شب اصرار میکند بروید
    که خبیثی در میان طیب ها نماند
    فردا اصرار میکنم بیاید
    که طیبی بین خبیث ها نماند...
    پاسخ:
    دقیقا....

    به فدای امام...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">