و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

اشهد ان هر چه دارم او

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ب.ظ
بزرگترین عید مسلمانان و یوم الله اکبر بر همه مبارک و ان شاء الله که بهترین خیرات و برکات شامل حالمون بشه...

سیدها خودشون بیان اعتراف کنن...
:)

***

یکی از اعمال امروز دعای ندبه است....

فتدبر...

***

بنده به عنوان عیدی زیارت امین الله میخوندم و ثوابش رو به همه ی مسلمون ها هدیه میکنم.



  • .. مَروه ..

نظرات  (۹)

  • خانم الفــــ
  • سلام :) عیدت مبارک.
    ممنون بابت یاداوری دعای ندبه ...
    چه عیدی خوبی...حفظک الله..التماس دعا بانوی عزیز
    پاسخ:
    سلام خانووم

    عید شما هم مبارک

    یکی دیگه از اعمال امروز هم اینه وقتی به هم رسیدیم بگیم:
    الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابی طالب
    :)

    از شما هم التماس دعا
    نفست حق ؛)

    متاسفانه ما سید نیستیم...
    پاسخ:
    سلاام

    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابی طالب:)

    همه بچه شیعه ها بچه های امام علی و حضرت زهران...
    حتی همه خلق بشر...

    :)

    عیدتون بازم مبارک
    اقا نمیشه عیدی ما رو نقدی هم حساب کنییی ؟؟؟ :دی 
    +عیدت مباااارک 
    پاسخ:
    چرا نمیشه
    شماره حساب بده:))

    عید شما هم مباااارک

    الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابی طالب
  • دُچــــ ــــار
  • آقا من اعتراف می کنم که سید نیستم :)
    پاسخ:
    نفر بعد...!
    سلام خیلی ممنون
    بهترین عیدی بود
    :)
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    با تاخیر فراوان عیدت مبارک عزیز
    پاسخ:
    ممنونم...
  • ســـــر باز
  • سلام
    عیدتون پساپس مبارک :)

    من سید نیستم ولی داداشم سید صدام می‌کنه :)))
    پاسخ:
    سلام

    بر شما هم..

    :)
    با تاخیر عیدتون مبارک



    سربزنید
    پاسخ:
    تشکر

    سر میزنیم ان شاء الله،چشم.
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    تبریک با تاخیر :)
    پاسخ:
    سلام علیکم

    تشکر...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">