و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۴۳ ب.ظ

سلام
چند روزیه میخوام برای اربعین و شروع ثبت نام و تب و تاب اومدن و نیومدن پیکر شهید حججی بنویسم،نمیشه...

گفتم امروز که یوم الترویه و سالروز حرکت ارباب به سمت کوفه است بنویسم

شدیدا احساس دین میکنم برای گفتن از ارباب...


این روزها نمیدونم باید چیکار کنیم قبولمون کنن...نمیدونم شهدا چطوری بودن که انقدر شبیه امام حسین شدن،هدایت گر و جریان ساز...
سخته که دل بکنی از همه ی زندگی و دل مشغولی های حلالت...همه ی آرزوهایی که خوب و مذهبی هم هستن...و بری...
بری و بیفتی تو مسیری که فقط خدا سوی نگاهت باشه و به پشت سر حتی نگاه هم نکنی...
بری و موقع رفتن فرزند کوچولوت رو که تازه یاد گرفته بگه بابا،در آغوش نکشی که نکنه مهرش،دلت رو گیر بندازه تو دنیا...
چطوری میشه که هر وقت زندگی هامون بوی تعفن مشغولیت های سطحی دنیا میگیره،یکی از نسل خمینی،یه شیرمرد از نسل حسین،خون میده و ذهن ها و قلب هامون یکباره کنده میشه از تعلقات...
متوجه شهید میشه و یادش میاد کجاست...
شهدای دهه شصتی،شهدای دهه هفتادی،شهدای دانشجو،طلبه،میانسال،جوون...
شهدای حادثه ی تهران
شهید حججی
شهدای جهادی....سه شنبه های مهدوی...
چطوری زندگی کردین؟
چه دلیل محکمی شما رو واداشت که همه زندگی تون رو بذارید و بشید اندازه ی شهادت....بشید اندازه ی اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا.....
**
قلم روان و ذهن پر سوال...کلمات خودشون مسیر مطلب رو به اینجا کشیدن...بنا بود از کربلای 1400 سال قبل بگم...
فردا یکی از بهترین فرصت های بندگی و روز زیارتی امام حسین(ع) است..ما هم دعا کنید لطفا

  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام بانو
    عیدتون مبارک


    روحشون شاد...من که نمیدونم چی بگم...
    ذهن پر از سوال و....
    پاسخ:
    سلام بر شما
    عید شما هم مبارک باشه

    .....

    خدا روزی مون کنه
    انقدر بزرگ شدن رو...خالصانه...
  • دُچــــ ــــار
  • ممنون خوب بود متن ...
    پاسخ:
    ممنون از شما که خوندین
    یس. الم. الر. حم. کهیعص. ص. ق.
    این رمز گشودن ها کار هر کسی نیست.
    40 روز که نه یک روز میتوانیم امام زمان را با چشم سر درک کنیم؟
    مگر نیست؟
    کسی ک با خود پرده دارد پرده دری یاد ندارد
    ما حجاب گرفتیم برای میان بردن حجاب دل با معبود
    ما کجا
    شهدا کجا
    پاسخ:
    هدفم رمزگشایی نبود
    تعز من تشاء و تذل من تشاء
    به من ربطی نداره چرا

    چراها و سوال هام از این بعده که برسم به بزرگی شون
    شاید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">