و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

مهربان ترین امام

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ

وقتی در حریم تو اندوهگینم و اشکبار
انتظار اجابت ندارم...
شاید این غم و اشک ها
از رنج های زندگی ام باشد
از گناهانم باشد
از سر شکایت باشد...
اما
آن وقت هایی را که با تمام وجود در حریمت
خوشحالم و راضی
بیشتر امیدوار اجابتم....
که این نشاط بارها خالص تر از اندوه است...
با تمام شرایطی که دارم راضی ام
همبن که کنارت هستم
همین که امامی مثل تو دارم
همین که میدانم مرا میبینی و می شنوی و دوستم داری........
شنیده ام که شما لبخند زائرتان را دوست تر دارید...
میخندم و با عشق،سلام میدهم به تو...
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی.........
*

حاشیه: این متن صرفا یک تحلیل دلی و زیارت ذهنی است و استفاده دیگری ندارد.:)

وصیکم به سخنان استاد پناهیان درباره نشاط معنوی
و این صوت کوتاه مفید...


دریافت
حجم: 1.96 مگابایت
توضیحات: رفتی حرم لبخند بزن





  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

اصلاح میکنم:
اوصیکم
تو متن درست نشد.

مورد دوم اینکه قطعا بیان ناراحتی ها برای امام اشکالی نداره،و اصلا به کی بگیم اگه به اماممون نگیم،اصل مطلب در اینجا چیز دیگه ایه...
امیدوارم برداشت اشتباه نشه.

و البته میشه دربارش صحبت کرد....
الان بالاخره شما مشهدی یا نه؟
اینو روشن کن!
پاسخ:
نیستم:)
سلام عزیز جان
بنده تو دیداری که با خانواده شهید داشتیم با این شهید آشنا شدم ولی زیاد یادم نمیاد از خاطرات مادرشون و از این شهید زیاد هم در فضای مجازی مطلب در دسترس نیست . ایشون از شهدای ۸سال دفاع مقدس هستن . ۱۷ساله بودن و الان در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم آمل دفنن . ان شاالله از دوستان می پرسم و اگه چیزی از ایشون پیدا کردم حتما فردا براتون می فرستم . 
این وبلاگ هم در رابطه با ایشونه
http://musavii.blog.ir/ 

شرمنده من این محفل قرآنیو به کلی فراموش کرده بودم . مطالب مربوط به هر شهیدو کجا قرار میدید؟
پاسخ:
سلام خواهر
با تشکر

مطالب تو کانال فانوس جزیره
@azf06  اینو بزنید تلگرام

دشمنتون شرمنده
جا هست هنوز
اگرچه پانزده روز گذشته
سلام 

مشهدالرضا روزیتون خواهرم 

صوت هم دیروز نمیدونم کدوم وبلاگ بود گوش دادم :)
پاسخ:
سلام
ان شاء الله
روزی شما هم

الحمدلله:)
سلام . متاسفانه خاطره ای از ایشون پیدا نکردم. بجز همون خاطره ی اول که تو همون وبلاگ  هست


پاسخ:
سلام
اشکالی نداره بانو
ممنون که تلاش کردید
سلام خواهر جان 
 بله عضو شدم
اگه جا هست هنوز اسم منم بنویسید .
پاسخ:
سلام

شما نفر دوازدهم
فقط بانو از روز یک هم بخون صفحاتت رو... اسامی شهدا هم که تو فانوس جزیره هست.
خدا ازتون قبول کنه..ما هم دعا کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">