و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

اصل ماجرا کجاست؟

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ق.ظ

رهبرانقلاب:
مشکل افرادی که درتاریخ نقش خود را درست ایفاء نمیکنند بی ایمانی نیست، عدم لحظه‌شناسی است، لحظه را باید شناخت، نیاز را باید دانست!
اگرکوفیان خصوصا توابین که دلهاشان پر از ایمان به امام حسین بود در هنگام ورود جناب مسلم به کوفه او را یاری میکردند اوضاع عوض میشد، شناخت نیاز لحظه خیلی مهم است! ۸۸/۱۰/۲۹

کانال تلگرامی بعثت خون رو به شدت توصیه میکنم که مطالعه کنید... بدون هیچ توضیحی... @besat_khon

اینکه میگویند خود امام زمان میاید انجام میدهد یعنی چه؟! شما تکلیف دارید زمینه ظهور حضرت را آماده کنید تا حضرت در آن زمینه آماده اقدام فرماید!
‼️جامعه ای میتواند پذیرای مهدی موعود باشد که آماده باشد و إلا همانند  تاریخ زمان پیامبران و امامان میشود، چرا این بزرگان نتوانستند دنیا را از بدیها پاک کنند؟!
چرا جامعه اسلامی بعداز پیامبر آنگونه شد؟! چرا أمیرالمومنین با آن فضیلت و منزلت در محراب عبادت کشته شد؟! چرا به امام مجتبی در میان دوستان طعنه زده میشد؟! چرا سیدالشهداء با آن وضع فجیع کشته شد؟!
چون مردم آمادگی عقلی_قلبی ، مادی_معنوی نداشتند، اگر امام زمان هم در دنیای بدون آمادگی تشریف بیاورد همان فجایع تکرارخواهد شد!
رهبر انقلاب 75/9/25

**
به قول یه شهید مدافع حرم:شیعه به دنیا آمده ایم که موثر در تحقق ظهور مولا باشیم...

پ.ن: فرصت نداشتم مطالب رو مرتب تر و پرداخته شده تر ارائه بدم،البته فکر میکنم همین میزان کافیه...
**
مطلب قبلی رمزش برداشته شد...


  • .. مَروه ..

نظرات  (۲)

  • شبنم بیقرار
  • برو درستو بخون همه اینا رو بعدا میتونی انجام بدی!
    پاسخ:

    سلام
    بعضی چیزها هم به وقتش باید بررسی بشه،البته این رو کلی میگم،بعضی کارها رو میذارن مثلا موقع جام جهانی که سر مردم گرمه
    و اینکه درسم رو قبلا خوندم،فرصت در این حد اطلاع رسانی ها رو دارم
    در کل تک بعدی نمیتونم باشم
    ترجیح میدم در تمام طول سال از همه ی فعالیتهام داشته باشم،تا جایی که ممکنه
    منتها فرصت نداشتن رو صرفا بخاطر امتحانات نگفتم
    جدیدا نظراتت شرح کامل میخوادها:)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • احسنت 
    خب لینک کانال رو همونجا بفرست چ کاریه
    پاسخ:
    سلام
    باری فرستادم:)
    و نیز مخاطبهای وب هم گفتم بی نصیب نمونن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">