و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

بیماری هات رو بشناس!

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۶ ب.ظ

🌙رهبرانقلاب: طبیب خودتان باشید. بهترین کسى که میتواند بیماریهای روحی را تشخیص دهد، خودمان هستیم.
🔹روى کاغذ بنویسید: حسد، بخل، بدخواهى، تنبلى، بدبینی و...؛
🔹اگر بیماریهای ما اینهاست، اینها را روی کاغذ بیاوریم.
🔺ماه رمضان فرصتی است که یکی یکی این بیماریها را، تا آن‌جایی که بشود، برطرف کنیم. اگر برطرف نکنیم، این بیماریها مهلک خواهد شد؛ هلاک معنوی و واقعی.

***
التماس دعا
**
معذرت میخوام که نظرات رو میبندم.



  • .. مَروه ..