و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

من دیگه حرفی ندارم

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷ ق.ظ

مناظره ها قراره ضبطی باشه:| 


#آزادی_بیان

#دولت_راستگویان 





  • .. مَروه ..

نظرات  (۷)

از همین تریبون گور و با عرض معذرت بابای انتخاباتی که توش فرزند ملت رو رد صلاحیت کنن
این دیگه جمهوری اسلامی نیست همون حکومت طاغوته
پاسخ:
منظورتون رو متوجه نشدم مومن

فرزند ملت؟!
بزنید شبکه خبر یا تو همین نت سرچ بزنید تا ببینید کیا تایید شدن و قشنگ متوجه منظورم بشید
پاسخ:
بله
راهنمایی کردن مخاطبان
  • سید مهدی فرح بخشیان
  • منظورش عمو محموده خخ
    آخه مناظره هم ضبطی؟ :/ خیلی مسخره‌ست ://
    سیاسی شدی؟!

    این قدر این کارشون ضایع بود که تو رو هم به حرف زدن وادار کردن!خخخخخخخخ
    پاسخ:
    واقعا هههه
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • لکه ننگ بر جبیبن مطهر جمهوری اسلامی !
    پاسخ:
    چی؟!

    مناظره ضبطی یا...؟
    سلام
    باعث تاسفه

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم...

    ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">