و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

باز کن در که گدای شب جمعه آمد....

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶ ق.ظ

نمیشه شب جمعه باشه و آروم باشی...

نمیشه شب جمعه باشه و دلت نگیره

شهادت حضرت زینب

ماه رجب

دل بی قرار...

چطور اینها رو با مهمون داری کنار هم بذارم....

یا حسین

*

خیلی زیااد محتاج دعاهاتونم....

*

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
سلام مروه جااانم
برات آرزو میکنم تا عمر داری از این بی قراری ها هم داشته باشی،دلتنگی و دل گرفتنش هم قشنگه...
گاهی اوقات پیش میاد غافل میشیم اونوقته که شب جمعه میگذره،غروب جمعه میگذره و اصلا هم انگار نه انگار اتفاقی افتاده...
خدایا بگیر از من هر آنچه مرا از تو می گیرد...
دعاگوتون هستم دعامون کنید
عاقبتتون بخیر بحق حضرت زهرا(س)
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

پاسخ:
سلام رفیق خوب
و دعا کن همیشه قدرش رو بدونم...
و البته که قشنگه....
و خیلی ممنون از همراهیت و دعاهات
و جواب دعاهات رو پیش خدا میگم با اجازتون

یا زهرا..س
ایشالله که مشمول نگاه خاصش باشی
پاسخ:
شما هم رفیق...
امام حسین علیه السلام:

اما ان الصابر فى غیبته على الاذى والتکذیب، بمنزلة المجاهد بالسیف بین یدى رسول الله صلى الله علیه و آله

... به تحقیق که صبرکنندگان در غیبتش بر اذیت ها و تکذیب ها، مانند مجاهدان با شمشیر در سپاه پیامبر (صلى الله علیه وآله وسلم)هستند
پاسخ:
سلام
بسیاار ممنون بابت حدیث ناب...
خدا حفظتون کنه تو مسیر حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">