و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

دینگ دینگ دینگ...!

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۳۵ ب.ظ

چند روزی از ماه رجب گذشته و وقتشه که مهمون رحمت خدا بشیم...

چقدر دلم تنگ شده بود نماز بخونم و بهش بگم یا من ارجوه لکل خیر...ای کسی که برای هر خیری به تو امید دارم...

یا من یعطی من سَئَلَه ای کسی که اگه ازت بخوان بهش میدی

یا من یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه تحننا منه و رحمه... ای کسی که حتی اگر ات نخوان بخاطر رحمت و مهربونی و دلسوزی هات،چیزی که لازم برای زندگیمون هست بهمون میدی...

خدا...

چقدر دلم تنگ شده بود برای اینکه بشینم،بخونمت... به واژه ها فکر کنم...

بین همین دعاها بشناسمت...

من بنده ی شما بشم تو مولای مهربون و مقتدرم...

چقدر دلم تنگ شده بود بگم دیگه بسه هر چی ندیده ات گرفتم و ازت نترسیدم

حالا میخوام یکم برات بنده بشم،یکم بگم چشم... از قهرت بترسم و به دلسوزی ات دلخوش باشم...

که تو همیشه بهترین خدایی و همیشه بهترین رفیق...

*

ماه رجب که میاد، میتونی یواشکی، بدون اینکه هیچ کسی بفهمه تو چه آدمی بودی، بری تو آغوش خدا، بگی یا ستارالعیوب... من راغبم به سوی تو... و بابکَ مفتوحٌ للراغبین....

میشه برای همیشه آدم بشیم...آدم به معنای خلیفه الله... ظرف زمان برای ما آماده است...ماه رجب میتونه یه شروع پر قدرت باشه... لحظه ها رو دریابیم...

*

خیلی قشنگه بشینیم به مضمون دعاها فکر کنیم... مثل این عبارت: اللهم انی اسئلک صبر الشاکرین لک... خیلی جای فکر دارن این مفهوم ها...

*
ما به او محتاج بودیم او به ما مشتاق شد....
  • .. مَروه ..

نظرات  (۷)

التماس ویژه دعا 
پاسخ:
به به سلااام
اتفاقا یادت بودم امشب
چشم
ما هم محتاجیم بانو

التماس دعا
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • سلام 
    گرفتاریم !
    دعا کنید ...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    حاجت روا بشید به حق این روزهای ناب
    دعای حضرت مادر پشت سرتون...
  • خادم امام زمان عج الله
  • حفظ و تقویت پیوند قلبى با امام عصر(عج) و تجدید دائمى عهد و پیمان با آن حضرت(عج)، یکى دیگر از وظایف مهمى است که هر شیعه منتظر در عصر غیبت بر عهده دارد.


    توسّل و زیارت آن حضرت(عج)

    بایسته است شیعیان منتظر در همه حالات - به ویژه هنگام شداید و سختى ها و تهاجم دشمن - به امام زمان(عج)، متوسّل شوند و رفع مشکل خود را از مولاى خود بخواهند؛ چنان که توصیه شده هنگام سختى گفته شود: «یا صاحب الزمان اغِثنى: یا صاحب الزمان ادرکنى»

    در این رابطه زیارت روز جمعه، زیارت یاسین، دعاى عهد و... را بخوانندو با امام(عج) خود، ارتباط قلبى و انس درونى فراهم سازند.



    صدقه و زیارت از طرف امام (علیه السلام)

    صدقه دادن براى سلامتى آن حضرت از اوصاف منتظران و دوستداران حقیقى امام مهدى(عج) است. اعمالى چون قرائت قرآن، حج، طواف، زیارت مرقد ائمه (علیهم السلام)  و هر کار خیر دیگرى را مى توان به نیابت از آن حضرت به جاى آورد و ضمن اظهار ارادت و دوستى واقعى خود، یاد و نام او را همیشه در دل و جان خود زنده نگه داشت. سید ابن طاووس در کشف المحجة سفارش مى کند: «صدقه دادن از سوى آن جناب را، پیش از صدقه دادن از سوى خود و عزیزانت، قرار ده و دعا براى آن حضرت را، بر دعا کردن براى خودت مقدّم بدار و نیز در هر کار خیرى که مایه وفاى به حق آن حضرت(عج) است، آن بزرگوار را مقدّم بدار که سبب مى شود به سوى تو توجّه فرماید و به تو احسان کند»

    ----------------------------------------

    با سلام و صلوات خداقوت و توفیقاتتان روز افزون



    http://bi-neshan.ir/wp-content/uploads/2012/05/Masjed-Abouzar.jpg

    پاسخ:
    علیکم السلام
    تشکر
    خدایا مارو بپذیر ...



    سلام علیکم
    میلاد حضرت جواد الائمه علیه السلام مبارک
    عاقبتتون بخیر بحق جواد الائمه علیه السلام

    پاسخ:
    علیکم السلام

    بر شما هم مبارک باشه
    سلام...
    خوبی...
    مثل همیشه قلمت عالیییی👌
    خیلی دوست دارم مراقب خودت باش و التماس دعا🙏
    پاسخ:
    سلام بانو
    الحمدلله
    نظر لطف همیشگیته....

    حاجت روا عزیزم...
    سلام

    مطلب خوب شما در کانال انقلابیست منتشر شد

    خدا قوت

    https://telegram.me/enghelabist


    عذرخواهی می کنم بابت تاخیر در اطلاع رسانی
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    نفرمایید بانو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">