و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

بل احیاء عند ربهم یرزقون....

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

اون اول ها که با هم رفیق شدیم
خیلی باهات حرف میزدم
اوج غم هام و اوج شادی هام در ارتباط با تو بود...
اصلا همه ی خوشیم این بود برای دیدنت بیام گلزار شهدا
تو اولین شهید زندگی من بودی....
یادمه بعد اینکه با تو آشنا شدم،مادرم میگفت چی شد؟ تو که از بهشت زهرا خوشت نمیومد؟
اما تو....
تو کاری کردی که سالهای بعد دوستی مون،بی قرار اومدن کنار سنگ قبر تو باشم....
بچه زرنگ مدرسه بودی و معلم 18 ساله....
بچه زرنگ مدرسه شدم و 18 سالگی هم معلم...
فکر میکردم دیگه یادت میره من رو...
اما تو خودت،بارها و بارها تو زندگیم اومدی....
اون روزها که روزهایی سختی بود،تو به عنوان شهیدی که خیلی ها نمیشناسن یهو نشونی از خودت بهم دادی....
نشون های کوچیکی که باعث میشد حس کنم که زنده ای....
زنده ی زنده....
صدام رو میشنوی.... و حتما حرفهام رو گوش میدی....
تو اولین دلاور مجاهدی که روح من به اخلاصت گره خورد برادر....
اگرچه خیلی مرید خوبی نبودم
اگرچه باورت نکرده بودم
اما تو اوج معرفتی....
همیشه یادم بودی مومن خدا....
همیشه حمایتم کردی....
*
امسال اولین سالگردی بود که برات چیزی ننوشتم...
اما خودت بارها ازم خبر گرفتی....
این یعنی تو حواست هست،و شاید منتظر نوشته هام بودی که پیغام محبتت رو به دلم رسوندی....
شاید منتظرم بودی...




شهید مجتبی محمدی دارانی....
این چهارمین سالگرد شهادت شماست که..... البته،نمی شناسمت....



  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۰)

سلام علیکم
یه رفیق برای رفیقش یه قدم برمیداره
اگه شهید باشه که بی منت کار میکنه اما ماها نه
پیشنهاد دارم اگه وقت دارید تحقیقاتی رو شروع کنید برای رفیق شهیدتون و اگرچیزی براش چاپ نشده براش چاپ کنید
یه چیزی که هم شناخته بشه و هم چند نفر دیگه باهاش رفیق بشن
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام
همینطوره....

به شدت علاقه مندم....دومین نفری هستید که امروز چنین سفارشی کردید
شاید لازمه جدی تر تلاش کنم...
ممنون بابت نظر
یه چند وقتی بود منم زیاد میرفتم قطعه شهدا
اتفاقا مادر منم بهم میگفت چی شده تو انقدر میری بهشت زهرا:))
ولی الان خیلی وقته که نرفتم

بچه زرنگ مدرسه بودی و معلم 18 ساله....
بچه زرنگ مدرسه شدم و 18 سالگی هم معلم...
اینجای پست برام جالب بود

پاسخ:
شاید خیلی فرصتش نباشه گاهی حضور فیزیکی
میشه فعلا با دل بریم...

نظر لطفتونه
خوشا شهیدان و رفاقت هاشون...
  • ... یک بسیجی ...
  • التماس دعا

    دیرگاهی است که اُفتاده ام از خویش به دور

    شاید این عید،

    به دیدارِ خودم هم بروم ...

    قیصر امین پور


    سلام علیکم
    سال نو شما بزرگوار مبارک
    ان شاالله سال پر برکت، سرشار از کامیابی و موفقیت در توسعه فردی معنوی و مادی داشته باشید.

    لطفا بنده را از دعای خیرتان محروم نفرمایید
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    این شعر خیلی زیباست
    ممنون از اشتراک گذاری و دعای خیرتون
    سال نوی شما هم مبارک
    ان شاء الله که سرشار از برکت و سلامت و معنویت براتون باشه
    سال خوبی داشته باشی مروه جان... :)


    کاملا درکت میکنم چون تجربه کردم...
    پاسخ:
    سلام بانو
    وظیفه بود ما خدمت برسیم
    همچنین شما

    الحمدلله:) خوشحال شدم واقعا
    یه مدت زیاد میرفتم گلزار شهدا, ولی به برخوردی پیش اومد و از اون روز دیگه نرفتم. الان که بهش فکر میکنم, می بینم خودم هم بی تقصیر نبودم....

    پست خوبی بود. چشمامو باز کرد (لبخند تلخ)
    پاسخ:
    الحمدلله :)
    السلام علیک یااباصالح المهدی
    حضرت امام رضا (علیه السّلام) فرموده اند: هروقت مردم به گناه تازه ای آلوده شوند خداوند آنها را به بلا تازه ای دچار می نماید.
    منبع: کافی،ج2،ص275
    حضرت امام علی (علیه السّلام) فرموده اند: خداوند آسایش و زندگی راحت هیچ مردمی را نمی گیرد مگر به علت گناهانی که مرتکب شده اند. خداوند هرگز به بندگان خود ستم نمی کند.
    ***
    ظهور نزدیک است؛آن غریب آشنا آن یوسف کنعان باز میگردد...بازمیگردد...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام
    چه احادیث نابی برامون گذاشتید.
    ممنونم...
    اجرتون با صاحب الزمان
    و عیدتون مبارک
  • آشنای بی نشان
  • و حتی این پست رو هم یادمه
    پاسخ:
    خبر خوبی بود برام...

    حال و هواتون شهدایی شده؟
  • آشنای بی نشان
  • چی خبر خوبی بود براتون؟

    ای کاش حال و هوامون شهدایی بود
    پاسخ:
    اینکه مطلبم تو ذهن مخاطب مونده...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">