و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

ای حرمت ملجا درماندگان...

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ

ان شاء الله
فردا عصر
عازم مشهدالرضا هستم...
شما برای ما
و زائر شدن و کسب نور و حاجتهای ما دعا کنید...
بنده هم به یاد همگی هستم...
اگرخدا بخواد...

عاقبت همتون بخیر
زندگی هاتون با برکت
لحظه هاتون شیرین

  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۳)

التماش دعا:)
پاسخ:
چشم...
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
سلام مروه جان
چندساعت پیش دلم یهویی گرفته بود
حس میکردم دلم تنگ شده برا چی و دقیق نمیدونستم یه حس عجیبی بود...
لباسامو گذاشته بودم بیرون همه رو که تاشون کنم و تو چمدونم جا بدم
دوستمم نمازش و خونده بود همینجوری پای سجاده نشسته بود و گوشیشدستش بود
همین طور که داشتم تا میکردم لباسارو چشم به یکی از لباسام که از مشهد گرفته بودیم افتاد  همین که اومدم بهش بگم یادش به خیر مشهد ...
دوستم زد رو پخش و خوند
خادما گریه کنون صحنت و جارو میزنن همه نقاره یا ضامن آهو میزنن...
دلم رفت مشهد و سفر تابستونمون و اشکام شروع کردن ریختن
تا آخرش گوش دادیم و به دوستم گفتم تا اومدم بگم یاد مشهد بخیر پخش شد...
الانم که اومدم به وب شما سر بزنم که دیدم نوشتین عازم مشهد الرضا هستین
بازم دلمون پر کشید سمت حرم...
خوش به سعادتت مروه جان،ان شاالله که سفر خوبی داشته باشین
سلام مارو هم مخصوص به آقا برسونید و بگید ریحانه خیلی دلش براتون تنگه...)):
یه پیشنهادم ازم داشته باشید اگه این مداحی سید مهدی میر داماد و ندارید حتما دانلود کنید و تو راه گوش بدید
عاقبتتون به خیر و التماس دعا 
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

پاسخ:
سلام ریحانه ی عزیز...
چه اتفاق شیرینی...
یقینا همراه دلهای شما میرم حرم...
چشم بانو...شما که از همین جا وصل شدین هم یادتون نره برای عاقبت بخیری و سعادت دنیا و اخرتمون دعا کنید...

ممنونم بابت پیشنهادتون...
نظرت دل ما هم برد...
عاقبت بخیر بشی
چه خوب :)
پاسخ:
روزیتون مکرر
  • بانوچـ ـه
  • التماس دعا :)

    سفر بی خطر...
    پاسخ:
    خیلی وقت بود تو وبم ندیده بودمتون بانو...

    چشم..
    ممنون
  • مــ. مشرقی
  • ای ادمِ زرنگ!!
    دعام کن
    خوش بگذره به سلامت :)
    پاسخ:
    سلام
    چشم
    سلامت باشی
  • دلا بانو
  • سلام مروه جانم
    راه افتادی حتما دیگه
    خوش به حالت:))
    خوش بگذرون حسابی و به جای ما هم اونجا نفس بکش.
    چقدر دلم تنگه
    پاسخ:
    سلام دلای عزیز
    یه نفس عمیق الان کشیدم بجای تو:)
    آرزوهای خوشگلتر بخواه خواهر...
    نفس که سرده هوا.. :)

    به زودی روزیت بشه بیای زیارت آقا
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    التماس دعا داریم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    و علیکم السلام
    چشم.
    عاقبت شما هم بخیر
  • فاطمه سین
  • التماس دعا
    پاسخ:
    چشم
    مروه:(
    منو خیلی مخصوص دعا کن
    خیلی زیاد
    پاسخ:
    چشم بانو

    سلام 

    دیر رسیدم 
    التماس دعا داریم مروه جان دعاکنید مارو 

    زیارت قبول
    پاسخ:
    سلام بانوجان

    میخونم نظرات رو
    چشم
    محتاج دعاییم
    جای من نفس
    صحن جمهوری
    پاسخ:
    انصافا سخته یادم بمونه ها:)
    ان شاء الله چشم
  • رزمنده ..
  • سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    ظاهرا ما دیر رسیدیم...دعا که هیچی، سوغاتی هم به ما نمی رسه(لبخند)

    ان شاء الله برات کربلا را هم براتون امضا کنند صلوات

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله دیر شد...
    ولی خب شکرخدا بطور کلی گفتم آرزومندان مجازی
    و صد البته که بنده عددی نیستم اما امیدمون به اجابت های خدا زیاده که دعا رو جدی میگیریم.

    روزی همه ان شاء الله..اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    عاقبت شما هم بخیر
  • ... یک بسیجی ...
  • چرا مردم أکثرهم لایعقلون شده اند؟!

     در حال حاضر چرا مردم أکثرهم لایعقلون، أکثرهم لایعلمون و أکثرهم لایشکرون شده اند، (چون) بیشتر به دنبال شیطان می روند تا به دنبال خدا؟... اگر این موجود حقیقتاً انسان شد، درک و شعور دیگری پیدا می کند. انسان تا فهم انسانی پیدا نکند، قرآن به درد او نمی خورد. نصایح و مواعظ به کار او نمی آید. باید اول با تزکیّه و تقوا انسان شود، تا بفهمد این حرفها درست است. ولی تا زمانی که انسان نشده است، مثل حیوان است؛ همان طور که اگر به حیوان بگویند: داخل باغ مردم نشو، خیانت نکن، درک نمی کند، انسان بدون تزکیه نیز چنین است. اگر تزکیه پیدا کرد آن وقت، کار درست می شود: « قد أفلح من تزکّی» (به یقین کسی که پاکی جست رستگار می شود.)

    [ نردبان آسمان ، آیت الله بهاءالدینی رحمة الله علیه ، چاپ دوازدهم ، انتشارات قدسیان ،1389 ، ص 108 و 109]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">