و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

ربیع آمد و بهار نشد...

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ب.ظ

ننوشتم

چون نمیخوام فکر کنن شیعه همیشه محزونه

روز عیده و روز شادی

اون هم ماه ربیع الاول


اما حقیقت واقعی اینه

شیعه

حالش بده که مولاش نیست...

و همه خوشی هاش جاییه که دل امامش راضیه

از مراسمات و مهمانی ها و انتخاب رشته اش و همه جا و همه چیز،

رضایت امامش مهمه چون جایی و کاری که رضایت او باشه،بوی خوش محبت و حضورش رو میده...


و دلگیرم...

خیلی دلگیر...

که روز بیعت با مولای امسال هم گذشت...

غروب جمعه هم گذشت...

اما...

هنوز انقدر شیعه نیستیم که بیاد و نصرت آماده ی ما،در خدمت امام منصور باشه...

میدونید که این آقا با همه فرق داره..اگه هر بلایی سر دیگران آوردن این آقا ذخیره ی خداست...

این آقا رو تا خدا از یاری محبانش مطمئن نشه،نمی فرسته...


دل نگرانم مولا.....

من که آماده نشدم هنوز، چون بوی حضورت رو تو زندگی ام هر لحظه و هر ثانیه نمی چشم،

اما ای کاااش

ای کاش که اونهایی که مایه ی فخر شما هستن و نه مایه ی سرافکندگی شما،روز به روز زیاد بشن و من و امثال من هم به زودی جزوشون بشیم...

که ما تحقق وعده ی الهی رو،نزدیک و قریب می بینیم...


* الهی،اشکو الیک فقد نبییّنا و غیبه ولیّنا... :(

  • .. مَروه ..

نظرات  (۲)

ان شاءالله که از یاران و محبان حضرتش باشیم..
پاسخ:
ان شاء الله
  • شبنم بیقرار
  • سلام
    همه ناراحتیت رو کاملا میفهمم!
    حالا هی بگن عیده! لبمون خندونه ولی با دلمون چه کنیم؟!
    پاسخ:
    سلام
    همین دیگه...مومن جمع اضداده،هم باید بخنده هم غم داره..
    جنس مومن الگو گرفته از خداست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">