و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

قشنگترین شهر خدا،کربلا

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ

سلام علیکم و رحمه الله
صرفا جهت رفع نگرانی عرض کنم که الحمدلله همگی سالم به تهران رسیدیم...
چیکار کردین دوروزه ؟
هوا چقدر آلوده شده؟
بعد چقدر سرد شده؟
چه اوضاعیه آقا:))

ان شاء الله بعد از رفع خستگی و به امید خدا برنامه ریزی و شروع مجدد زندگی با نوشته های امام حسینی در خدمتیم....
شاید هم قسمت نشه!

این سفر
ویژه ترین و زیباترین سفر زندگیم بود....
نصیب و روزیتون إن شاء الله
راستی...
یه خبر شیرین....
شکرخدا،تو مسیر پیاده روی دونه دونه اسم مجازی ها رو بردم و به نیابتتون نفری چند قدم برداشتم....
فاصله ی دوتا عمود هم به نیابت اونهایی که اسمشون رو یادم نیومد رفتم که همه بهره برده باشن....

الهی که کربلا نرفته ها به زودی زود زیارت بامعرفت کربلای حسین نصیشوون بشه و ما رو هم دعا کنند...
برای عاقبت بخیری تون هم زیر قبه ی امام حسین دعا کردم...
امیدوارم که ادای دین من ناقابل و عرض سلام شما به امام علی،امام حسین و حضرت ابالفضل رسیده باشه....
التماس دعای فرج....


  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۰)

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
به به زیارتتون قبول بانووو
دلتنگتون شده بودیم و دل نگران
خدا را شکر که به سلامت و مطمئنا با دست پر برگشتید
اینطور که فرمودین اسم بنده هم  از قلم نیوفتاده خدا را شکر :)

خدا را هزاران بار شکر ... ان شالله روزی هر سالتون باشه و یکی از یکی پربرکت تر
به امید اجابت دعاهای خیر زائر الحسین(ع)

منتظر دلنوشته های زیبای شما هستیم

یاعلی
پاسخ:
علیکم السلام خواهر
ممنونم... إن شاء الله روزی شما به زودی
دل نگران چرا بانو
هر کجا مرگمون برسه میریم هرکجا نرسه هستیم:)
الحمدلله....

بابت دعاهای قشنگت و محبتت ممنونم سمای عزیزم
خودشون به زائرشون کمک کنن تا جایی که مکان و زمان اجازه میده مثل کربلا باشه...
اون همه شور حسینی اون همه عشق که تو دل همه آدم ها بود..‌روحیه ی ایثار روحیه ی محبت به هر قشر و هر رنگ و زبانی فقط به خاطر زائری حسین...
چطور میشه دل کند و به جایی اومد که....
غصه ام گرفته بود باز برمیگردم تهران...
جایی که مردم حوصله ی همو ندارن...کم صبرن...یه شلوغی مترو ظرفیتشون رو تموم میکنه...البته تو همین تهران هم رفیقایی هستن که قراره از اهل بیت الگو بگیرند...
رفقای ما باید شهدا و صالحین و اهل بیت باشن،حتی اگه تو جمعمون دیده نشن،دل ها و جان ها و مسیرمون با اونها باید تنظیم بشه...
حرف بسیاره...درد دل بود و شما هم شنوا...
مولا علی یارت
زیاااارت قبووول 
پاسخ:
سلامت باشی بانو
ان شاء الله روزی شما
سلام
زیارت قبول 
خوش برگشتین :) 
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون...ان شاء الله روزی شما
سلام 

در مورد تهران ما کاری نکردیم تکلیفش با خودش معلوم نیس(لبخند)
بعضی وقت ها با خودم میگه کاش میشد کند و از این تهران لعنتی رفت که فقط رفته باشم 

مجدد زیارت قبول 
ان شاالله روزی هرسالتون

یاعلی
پاسخ:
سلام

تهران است دیگر...:)

ان شاء الله و روزی شما همچنین

  • عباس زاده
  • سلام علیکم
    زیارت قبول
    ان شاالله زیارت با معرفت هر ساله نصیبتون

    خوبه که رفتید زیر قبه
    ما که در هیچ کدام از حرمین شریفین وارد نشدیم
    کربلا هم در بین الحرمین

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله شکرخدا وارد شدیم...
    ان شاء الله روزی شما هم،با معرفت و رشد و عاقبت بخیری
    هیچ کجای عالم مثل کربلا نیست.

    زیارت قبول و دعای تان مستجاب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    همینطوره واقعا

    زیارت شما و خانواده هم قبول

    بسم الله الرحمن الرحیم 
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    سلام مروه جون
    وای این قسمت یه خبر شیرینت انقد به دلم میشینه اصن شیرینیش با خوندنش حس میشه؛)
    دو سه باراومدم این پستت و خوندم و اونجا که گفتی به نیابت قدم برداشتین و سلام دادین و زیر قبه  دعا کردین کلی کیف کردم(آیکون ذووووق مرگ)
    ان شاالله قسمتمون شه و جبران کنیم :) 
    و ان شاالله شما هم ازاین سفرای ویژه مدام روزیتون باشه
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    پاسخ:
    سلام دختر خوب...
    الحمدلله
    خداروشکر
    بلهه
    ما منتظر جبران هستیم؛)
    خوشحالم که خوشحالی و واقعا ممنون بابت دعاها
    ان شاء الله
    إن شاء الله
  • بانوچـ ـه
  • زیارت قبول عزیزم... :)
    خوشحالم که به سلامت برگشتی.
    پاسخ:
    سلامت باشی بانو
    إن شاء الله روزی شما به زودی
  • مــ. مشرقی
  • سلام خانوم!
    زیارت قبول، تشکر که مارو یادت بوده...

    پاسخ:
    سلام دوست گلم
    ممنون
    إن شاءالله روزی شما
    سلام بر دوست جانمان
    زیارت قبول جان دل
    ما رو دعا کردی؟
    پاسخ:
    سلام بهار عزیز
    یادمه یه بار گفته بودی تو سرما برهنه تو راه دویدی...
    کلا دارم راه میرم یادت میفتم...
    هیچ ربطی هم نداره...
    :((
    بله شکرخدا یادت بودم
    بعضی ها تو عاشق کردن تاثیر داشتن
    تو مسیر یاد حرفاشون که میفتم دعاشون میکنم
    اونوقت هم میشن تو دسته مشتاق ها هم آشناها هم التماس دعا گفته ها و هم دسته ی حق دارها که سعی میکنم خیلی دعاشون کنم...
    و البته یه عده دیگم هستن به اسم اونها که عاشق نشدن
    برای اونها خیلی بیشتر دعا میکنم
    و ناله میکنم...خدااا
    عشق ارباب حسین رو به دلشون بنداز
    طوری که دیگه هیچ جهالتی هیچ غفلتی هیچ ترسی
    از حسین
    جداشون نکنه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">