و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

به غصه های دل خودم،نمیفروشم غم تو را...

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ

امروز رفیقم که از مدتها قبل در جریان تلاشم برای رفتن به کربلا بود،بعد از چند روز که میگفت خیلی دلم گرفته،بغضش ترکید....
چندین دقیقه گریه کرد...ناله کرد....تو نگاهش شدت اشتیاقش به کربلا به خوبی دیده میشد...
خیلی دلم گرفت...
گفتم خدایا چطوره قصه،ادم بیخودی مثل من رو دعوت کردی و این دوست خوبم رو...
یا مثلا فاطمه هم،با اینکه هیچ حرفی نزد اما دلم گرفت از غم و حسرت نگاهش...
یا پیام های دیشب خاله جان...که با دو بچه ی کوچیک هر جوری فکر کردیم نمیشد که بره...هیچ طوره شرایطش نبود...
دلم می خواست تو این یه دونه ظرفیت خالی ماشین مون همه رو ببرم....
همه رو:(
دلم می خواست میتونستم اونهایی که با التماس خواستن سلام به آقا برسونم راهی کربلا کنم...
نمی دونم ایندفعه حالم چرا این طوری شده...
نمیتونم مثل دو دفعه قبل کوله رو دوشم بذارم و برم و فقط دعا کنم..
ایندفعه دلم میخواد کاری کنم:(
ایندفعه با یه دل خیلی گرفته با یاد یک عالمه نگاه مشتاق و دلتنگ دارم میرم..
این بار شعله ورم...ناراحتم..رنجورم...
هنوز یاد پوستهای به استخوان چسبیده ی کودکان یمن که فقیرترین کشور جهان معرفی شد از ذهنم بیرون نمیره...
هنوز نگاه های مظلوم بچه های سوریه....
هنوز دستهای کوچیک دخترکی که توی پل عابر مسیر هر روزه ام میشینه کنار ترازو و مشق هاش رو مینویسم تو ذهنم تداعی میشه...
درحالی میرم که خمودگی اون اقای جوان کنار سطل زباله رو یادم نرفته...
ای خدااا
به دردمندی دل این مردم....به حرمت مظلومیت شون....
کمکمون کن که زودتر آدم حسابی بشیم...

 من احساس خجالت میکنم از این وضع
خدایا یعنی میشه؟
:((

التماس دعای فرج
برای جامونده ها دعا کنید...چه میرید و چه میمونید....




  • .. مَروه ..

نظرات  (۷)

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
سلام مروه مهربونم
دلم میخواست تو اون یه دونه طرفیت خالی ماشینمون همه رو ببرم...(هعی)
خوش به سعادتت خواهر 
اگه آقا لایق دونستن و یاد ما هم افتادید خیلی التماس دعا...):
ان شاالله به سلامت برید و برگردید
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
پاسخ:
سلام ریحانه جان
این روزها یاد افرادی میفتم که مدت هاست تو زندگیم نیستن یا خیلی دور ارتباط دارم یا ...
داشتم فکر میکردم چقدر سعادت دارند ادم ها...
من که البته عددی نیستم ولی اگه کربلا یادم بیان خوبه..
از کنار دعا برای دیگران شاید چیزی نصیب من حقیر هم بشه..

محتاج دعا هستم بانو...چشم..اگر لایق باشم،دعای عاقبت بخیری و حاجت روا به خیر شدن میکنم برای همه تون.
مروهههههه تو هم داری میری؟
میشه یه جایی اون گوشه موشه های ذهنت منم بزاری؟
نمیدونم چرا اینقدر امسال بی تابم
یاد من و خانواده م باش مروه....
الهی زیارت با معرفت نصیبت رفیق

پاسخ:
اگر خدا بخواد...
ممنون بابت دعا
چقدر دلم برات تنگ شده بود دختر
چشم..به یادتم إن شاء الله
نمیدونم نظرم اومد یا نه:(
پاسخ:
بله عزیزم اومد
سلام 

خوش بسعادتتون .. بهترین سفر سغر کربلاست 
التماس دعای فراوان بنده و مریضی که دارم رو فراموش نکنید برای مریض خیلی خدا کنید 

ان شاالله سفرتون بی خطر 
مراقب باشین 
علی یارو یاورتون 
پاسخ:
سلام بانو
واقعا بهترین سفره
چشم:(
الهی که خیلی زود خوب بشن کاملا

ممنون بابت دعاها
درباره سفرتون بی خطر،امروز به استادم گفتم دوهفته نیستم و میرم کربلا استاد سختگیریه تو چشمم نگاه کرد خیلی جدی گفت دیروز اتوبوس رفت ته دره بیست و هشت نفر مردن...
جاخوردم..گفتم خب استاد حادثه است دیگه تو ایران هم ممکنه پیش بیاد..
  • مــ. مشرقی
  • منو هم دعاکن... حرف لیاقت نیست شاید... حرف همتِ!
    به هر حال خیلی کیف کن.
    پاسخ:
    چشم..
    هم دعا هم کیف:))
    آره همت رو در مواردی خیلی زیاد قبول دارم
    سلام
    دعوت هستید به مطلب جدید وبلاگم با عنوان: "شعور احساسات". 

    + سفر بخیر و زیارت هم پیشاپیش قبول باشه انشاءالله

    پاسخ:
    سلام بانو
    سر فرصت میخونم چشم
    ممنون بابت دعا
    و خوش اومدین به وبم
    لطفا برای من هم دعا کنید
    پاسخ:
    ملاحظه شد:)))

    به یاد شما هم قدم زدم بانو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">