و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

رسیدی کربلا،تموم خستگیت میره....

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ
قرارگاه اربعین حسینی
حجم: 8.9 مگابایت

++اوصیکم به این صوت++
و سلام...

اگر خدا بخواهد
این هفته
راهی سرزمین حسینم....
پیاده روی اربعین
این بار،
با خانواده....

*بدون شک محتاج دعاییم.و حتما اگر لایق باشیم و خدا بخواهد به یاد همه حق داران و آشنایان حقیقی و مجازی هستیم.
دعای عاقبت بخیری...دعای اصلاح...دعای فرج...خیلی محتاج دعاییم.

راستی
زیارت اربعین را
حتما بخوانید.
یاحسین...
  • .. مَروه ..

نظرات  (۷)

مثل همیشه جا موندم :( 
پاسخ:
روزیتون إن شاء الله
التماس دعا..خیلی دعا کنین
پاسخ:
محتاج دعاییم مریم بانو
خوش اومدین
دانلود نمیشه:(

پاسخ:
چقدر حیف
خیلی تلاش کردم ها
نمیشه دیگه:(
براتون یه چیز دیگه میذارم
خیلی خیلی ممنون که گفتین
التماااس دعااااااا 
پاسخ:
محتاجم عزیزمم
چشم..
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام خواهر عزیزم
    خوش به سعادتتون،سفر به سلامت ان شاالله
     سلام من روسیاه رو هم به آقا برسونید

    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام رفیق
    چشم
    سلامت باشید...

    از شما هم التماس دعا
    بسلامت بری و برگردی... :)
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلامت باشی بانو
    چشم
    از شما هم التماس دعا
  • مــ. مشرقی
  • سلام
    به سلامت... خوش به سعادتت!
    دعام کن.
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    سلامت باشی
    چشم
    شما هم دعامون کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">