و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

علی بهترین سخنگوی عرب...

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ب.ظ


یادش بخیر...
قدیم ترها که یه عضو ساده ی شبکه اجتماعی خوبمون بودم،نهج البلاغه میخوندم...یه گروهی هم داشتیم،که قول داده بودم به اعضا که روزی یک حکمت براشون بذارم...
اون موقع نه عربیم خوب بود،نه مثل حالا ادعای فهمیدن داشتم،نه خیلی اهل دل بودم که بگم با عشق میرفتم سراغ کتاب..نه...
فقط یه روز به خودم اومدم گفتم ای دل غافل....
اینهمه کتاب از نویسنده های جورواجور میخونی حالا چه درسی چه غیر درسی...
حرف خیلی ها رو میشنوی که راست و دروغشون اصلا مشخص نیست
شیعه ی محترم! یه بار کتاب امام اولینت رو باز کن ببین چی گفته مولا....
حییف از عمر....
خیلی وقته ی پای صحبت های مولا ننشستم
باید بخونمش...حتی اگه خوب نفهمم


  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

سلام 

اتفاقا بنده که در این هفته که تولدم بود و یک سال بزرگ تر شدم.‌ داشتم فکر میکردم که این وندسال از عمرم کم شد زندگی با تمام خوشی ناخوشی سختی و فراز و نشیبی که داره بلاخره میگذره . اونچه که باقی مونده اعمال بنده .. اونم که فعلا این ۲۴ سالی که از دست دادم متاسفانه بنده خوب خدا نبودم ... 
باید دست بکار بشم تا چشم بهم بزنم میشه وقت رفتن که رو سیاه نریم.. 
ممنون بابت تلگر 

استفاده کردیم 

یاعلی
پاسخ:
سلام
بله دقیقا
تا چشم بهم بزنیم تموم میشه
نباید هی کار به فردا بندازیم...

خیلی التماس دعا خواهر
یا مولا علی
منم میخوام شروع کنم باز :)
پاسخ:
سلام
بسم الله:)
سلام
خیلی هم عالی

وقتی به منبع نور نزدیک بشی خودت هم جز اون روشنایی میشی حتی اگه ندونی این نور از چی هست 
حتی اگه اصلا هم ازش چیزی متوجه نشیم نور تاثیر خودش رو میگذاره
زندگی تون نورانی :)

برای منم دعا کنید لطفااا

یاعلی
پاسخ:
سلام عزیزم
آون وقتها که میخونم یه آدم هایی بودن مثل تو که من رو سفارش میکردم به این کار و حتی ازم خبر میگرفتن که پست امروز چی شد...امروز براتون حکمت نذاشتی
خیلی این رفتار عالی بود
هدایت شدم
دلبسته شدم به امیرالمومنین

حالا من هم این پست رو میارم و حق میگی سما،اگر به منبع نور نزدیک بشی حتی اگه نور رو نشناسی،نورانی میشی
خداکنه هم نور مولا نصیبتون بشه هم معرفتش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">