و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

*من با تو دلم رفت شهید زینب...س*


تابوت معطر تو را
بر شانه هامان میگذاریم...
سایه ات بر سر ما شهید...
تو در سرزمین شام
برای دفاع از حرم زینب...س
برای لبیک به هل من ذابّ یذبّ عن حرم رسول الله؟ ایا مدافعی هست تا از حرم رسول خدا دفاع کند؟
خون داده ای
تمام هستی را
بودنت در این دنیا و تمام لذت ها را
رها کرده،پر گشوده ای تا یاور امامت باشی...
نمیدانم چه از تو بخواهم
نمیدانم چه بخواهم که کم نباشد....
هر چیز می گویم کم است و قلیل است و گم است در عظمت بخشش این خاندان کرم که تو شدی فدایی شان...
جز حسین...
جز خود حسین
چه کالایی
ارزش هزینه کردن تمام دارایی مان را دارد....
ای فدایی حسین
صورت بر پایین پایت میگذارم
و عاجزانه از تویی که آبرومند به درگاه حجت اللهی درخواست میکنم
لحظه ای از مسیر ولایت
منحرف نباشم...
نکند غرق شوم در زینت های فریبنده ی این دنیا که هیچ عمقی ندارد و ارزش،اگر با یاد شما و در راه شما نباشد...
تو را قسم به علی اکبری که اربا اربا شد،فدای آرمان امامش...و هزینه کرد جوانی اش را برای اسلام،
تمام هستی ناچیزم را
فدای ولایت کنید
تا شاید من روسیاه هم مثل جُون،بتوانم لایق دیدن رضایت در چشمان اربابم باشم....
تا شاید حسین....
در لحظه ی جان کندن
صورت بر صورت من بگذارد...

مستشهدین بین یدیه.....

:(


وقتی که در دانشگاه او را بالای دست ها بردیم و چرخاندیم
گویا نشانش دادیم حالا که او رفته تا کاری حسینی کند
این دانشگاه
سنگر زینبی ماست
اگر پای رفتن نداریم
لااقل با خطبه هایمان
مدافع اسلام محمدی باشیم...


  • .. مَروه ..

نظرات  (۲)

  • ما شیعه ها
  • إن شاءالله توفیق ما هم بشود
    پاسخ:
    ان شاء الله شهادت در راه خدا
  • د‌ل‌باخته ..
  • اللهم الرزقنا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">