و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

یا رب...

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ق.ظ

دلم


بریدن
و رفتن
و نماندن میخواهد...

دلم
انقطاع الیک میخواهد...

پای رفتن میخواهد
آزادی میخواهد
رها شدن به سوی تو را
بریدن از همه و به سوی تو آمدن...
با تو و در تو و برای تو بودن...


دلم..
#انقطاع_الیک میخواهد
که دریافته ام
هیچ چیز
جز خودت
راضیم نمی کند....

  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

  • دل. بیقرار
  • سلام
    بعضی اوقات حال قشنگی بهم دست میده..
    خودمو فقط برای خدا میخاوم...اما دیروز فکر کردم اون اندازه که لازمه صادق نیستم.
    خودمو میگم ها...
    بندگی کردن ماها همیشه یه پاشنه آشیل داره...
    شاید خیلی کارا رو انجام بدیم برای خدا هم شاید انجام بدیم. ولی مهم اونه که اون پاشنه اشیله رو پیدا  کینم اونو درستش کنیم.
    پاشنه اشییلمو گمونم پیدا کردم ولی نمیدونم چه جوری درستش کنم. خیلی تلاش هم کردم نشده!
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    حال فرق داره آخه با مقام
    حال یعنی یهویی داغ شدن و سرد شدن..گذشته و آینده نداره
    اما مقام ماندگاره،به راحتی به دست نمیاد و به راحتی نمیره
    خدا کنه واقعا بنده بشیم
  • مــ. مشرقی
  • اینکه ادم دلش فقط بخواد با اینکه واقعا جدا بشه و بره فرق داره..
    تو حتما واقعا میخوای.
    منم دلم میخواد فقط! :(
    پاسخ:
    منم نمی دونم کدومشم
    ولی کاش رها بودن در عین دارایی رو میفهمیدم
    ++++
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    رسیدن به این مقام سخت است
    خیلی دل کندن میخواهد
    حرفش راحت ولی پای عمل انگار کمیت آدم میلنگد اگر ایمان قوی نباشد
    این را تجربه کرده ام
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله
    به حرف راحته
    اما بریدن ها و از دست دادن هامون رو اگر با این دید نگاه کنیم که وصلمون میکنه به خدا
    حالمون خوش میشه واقعا
    باید سعی کنیم باشیم .. ولی متاسفانه هنوز به اون مرحله نرسیدم 
    که خدا محور اصلی باشه و ... ی کم حرفمون تا عمل فرق داره 

    ان شاالله که عامل باشیم و توفیق داشته باشیم 
    ان شاالله که شما در این مسیر موفق و موید باشین 

    البته سلام
    التماس دعای فرج
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    اون مرحله رسیدنش که دیگه فکر کنم نهایت دنیا باشه
    ما آروم آروم و از دل وقایع باید به اون مرحله برسیم ان شاء الله

    مولا علی یارتون بانو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">