و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

انگیزه،شوق زندگی،دانشگاه

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ

با نزدیک شدن انتخاب واحدا
باز سر و صدای درس و دانشگاه میاد تو سرم....
من چقدر خوشحالم از اینکه سالمم
از اینکه ذهنم فعاله
از اینکه رشته ام رو خودم انتخاب کردم(گرچه یه وقتایی سخت میشه:) )
از اینکه میتونم اینهمه راه رو هر روز برم و بیام
از اینکه توانشو دارم سرم شلوغ بشه...
وای خدا من چقدر بهانه ی شکرگذاری داشتم و یادم نبود
:)
خدایا شکرتتت




  • .. مَروه ..

نظرات  (۲۰)

خوشبحالتون ، بیکاری خیلی بده ...
پاسخ:
سلام
خوش اومدین
خیلیی
البته ما بیکار نبودیم،ولی خب،گفتن اگه نفس رو به خدمت نگیری،نفس تو رو به خدمت میگیره،هر آدمی،مخصوصا از نوع جوونش،باید حداقل یه فعالیت مفید  ثابت داشته باشه که دل و مغزش گیر هرجایی نشه
دانشگاه هم یه مدلشه،کارای دیگه هم میشه کرد
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و انگیزه ات برای زندگی بیشتر بشه!
:)
پاسخ:
:)
  • د‌ل‌باخته ..
  • وآخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین..
    پاسخ:
    شما هم خوش اومدین به وب:)
    سلااااااام....
    مگه میشه شمارو یادم برهههههه؟؟؟؟؟
    من عاشق دانشگاهم...بجز امتحان هاش....عاشق شلوغی....حرف ژدن.....چلنج با استادااااا....
    تازه ما از این ترم کارورزیمون شروع میشه باید بریممممم سر کلاس بشینیمممممم...
    دو ساله منتظره این ترمم...
    چقدر چیزهای خوب دوروبرمون هست ک پتانسیل شکر گذاری دارهههه...
    چ عالی....
    چ خوش فکر....
    خدایا شکرت.....
    پاسخ:
    علیک سلااااام
    ممنووون دخترخوب
    اره واقعا..خیلی چیزا داریم برای شکرکردن...منتظر مطلبای این مدلی تو وب همتون هستما...
    :)))
    راستی چیه رشتت؟؟
    خدایا شکرت :)
    پاسخ:
    :)
    بعله اخ جون دانشگاه 
    مخصوصا واسه ی ما ترم اولیا 
    بیکاری خیلی بده من که افسرده شدم 
    همیشه مهر بوی زندگی و جنب و جوش میده  
    خدایا شکرت 
    پاسخ:
    سلام
    واقعاا واسه ترم اولی ها که یه چیز دیکه است
    خیلی خیلی تبریک....
    میدونی؟
    اخه ماه مهر ماه هدفمندیه...هدف که باشه انگیزه هیت،انگیزه باشه تلاش هست،این حرکت،این به جریان افتادن شادی آوره..
    خدایاشکرت که هدف داریم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بقول ی استادی :همیناس ک خاطره میشه
    پاسخ:
    ارهه :)
    وای خوشبحالت دلم واسه دانشگام تنگ شده :((
    پاسخ:
    الان پیش خودت میگی دانشگاه کجایی دقیقا کجاییی :)
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    سلااااام دوست عزیزم
    الحمدلله و صد هزار مرتبه شکر که انرژی داری 
    ان شاالله که مشکلاتت حل بشه
    و از اون جایی که تو زندگی همه در همه دوره ها مشکل هست و بعد از حل شدن هر مشکلی دیر یا زود یه مشکل دیگه پیش میاد
    ان شاالله موقع مشکلات همواره  انرژی و امید داشته باشی و راحت پشت سرشون بزاری و برسی به یسر بعد از عسر که خداجون وعدش و دادن:)
    برا ماهم خیلی دعا کنید یه مدته حسابی گیر چند نمونه از همین عسر های نامردیم که باشون در حال مبارزه ایم:)
    دعا کنید دوران راحتی ما هم برسه
    اتفاقا داشتم به مادرم میگفتم خدا کنه خیلی سریع حل شه که چند وقت دیگه که دانشگاه باز میشه و باید برم آرامش داشته باشم و بدونم این طرف مشکلی نیست و شما اوضاع و احوالتون خوبه
    خلاص اینکه خیلی محتاج دعاییم:)
    ان شاالله که عاقبت به خیر بشی
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

      
    پاسخ:
    علیک سلاام ریحانه ی عزیزم...
    یه جاهایز خدا میگه بعد الغسر یسرا یه جاها هم میگه مع العسر یسرا
    بنظرم همونی میشه که گفتی،همواره تو دل مشکلات هم پرانرژی باشیم و شاداب...
    با از لحظه لذت بردن،بامتمرکز نشدن رو مشکلمون،با شادی های کوچیک..
    الهی که با توسل به خدا و اهل بیت مشکل شما هم حل بشه جانم و یسر و عافیت رو بچشی...
    بی قراری نکن ولی هرلحظه دلت رو متصل نگه دار،همش برای رفعش دعا کن،خواهش کن....
    ما تو مشکلاتمون عبد مسکین خدا بودن یادمون میاد...این لحظه ها هم حتی،قدر دونستن داره عزیزم...
    عاقبتت بخیر ریحانه جان
    چه دیدگاه شاکرانه ای!؟
    جالب بود.
    حاکی از باطن خاکی شماست.
    پاسخ:
    سلامت باشید...
    شکرگزاری مایه ی آرامشه..
    الحمدلله
    پاسخ:
    الحمدلله
    خدا را شکر..
    پاسخ:
    :)
    گفتی دانشگاه... چقدر دلم تنگ شده
    پاسخ:
    :)
    سلام علیکم مومن
    عیدتون و هفته ولایت مبارک
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بر شما هم مبارک
    سلام 

    زمان انتخاب واحد چ استرسی وارد میشه .. یادش بخیر

    التماس دعای فرج 
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بانو
    استرس؟!
    چرا آخه؟

    مولاعلی یارت
    سلام بر رفیق جانمان
    خدا روشکر برای همه ی اینایی که گفدی:)
    پاسخ:
    علیکم السلام بانو
    الحمدلله:)
    بعله واقعاً هم همینطور ... خدایا شکرت :)
    پاسخ:
    الحمدلله:)
  • ... یک بسیجی ...
  • دل خوش به سلامی هستیم که جوابش واجب است!


    السلام علیک یا اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

    ای بهترین همیشه و ای همیشه بهترین!
    انجماد ذهن خسته من ، شعاعی از تو را می خواهد تا زمستان زندگی را از طراوت بهار تو لبریز کند !


    ای تمام زیبایی !

    نمیدانم چه سری است که هر چه دست ها به آسمان نزدیک تر می شود، اشک ها بیشتر به زمین میل می کند
    و آنگاه است که ناله ای بر میخیزد..
    ناله ای که نه از جنس دنیا،بلکه دنیا ساز است...


    «الّلهم عجّل لولیک الفرج»

    پاسخ:
    من پیام های شما رو خیلی دوست دارم..
    خدا رو شکر
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">