و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

شهد شیرین شهادت نوشمان باد بحق حیدر

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۷ ق.ظ

محبوبم...
به حلاوت و سوزندگی عشق قسم
خطا کردم...
هیچ چیزی
زیباتر از فدای یار شدن نیست
و چه سعادتی زیباتر از آن
که...
جان بر لب و می در کف و معشوق به کام است...


#مجنون_نوشت

  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۰)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • احستنم 
    چ پست زیبایی
    Big like
    ان شا الله
  • سید محمد رضی زاده
  • اللهم ارزقنا...
    اللهم الرزقنا ...
    به به چه سعادتی!
  • رافضیــة ...
  • سلام و خسته نباشید.
    میلاد کریمه اهلبیت حضرت معصومه سلام اله علیها مبارک.
    عیدی همه ما فرج آقامون..
    یازهرا
    پاسخ:
    علیکم السلام رفیق
    بر شما هم مبارک

    ان شاء الله:)
    :)
  • آشپزی آیکابان
  • لایک
    پاسخ:
    خوش اومدید
    به امید خدا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">