و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

شب جمعه است هوایت نکنم می میرم

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ق.ظ

هوای حسین...
هوای حرم...
هوای شب جمعه زد به سرم
روانه شوم بسوی ضریح
بگیری اگر زیر بال و پرم
حسین ارباب،حسین ارباب
حسین ارباب،منو دریاب... :((
ارباب جانم
حسین جان
آرام نمیگیرد این دلتنگی
هر قدر بگویم و بخوانم و بنویسم
آرامش این جان
تنها با شهادت
بین دستان تو
میسر است
به علی اکبرت قسم...
:(


#حرفهای_نگفته




  • .. مَروه ..

مستشهدین_بین_یدیه

نظرات  (۴)

سپاس از این متن زیبا

امید که اقا شفاعتمون کنه
پاسخ:
امید که شفع آقا بشیم...
شفع شدن یعنی دوشادوش او حرکت کردن،پا جای پای او گذاشتن،یعنی ولایت پذیری

زیبایی در نگاه شماست..
اینو راحت میشد خوند . کاش به یه مداح مشهور میدادینش



اگه منو لینک کنی تو وبلاگت کمک بزرگی به من کردی ! با تشکرات فراوان

http://daynasor.ir
پاسخ:
این خونده شده است
بنده تایپش کردم....

خوش آمدید
سلام
دلتنگی خیلی سخته.... هرچی به تاریخ سفر پارسال نزدیک تر میشم و می بینم فراق یکساله داره میشه و من کجای این راهم.؛بیش از پیش دلتنگ و دیوانه می شوم...
بیچاره اونکه حرم رو, ندیده
بیچاره تر اونکه دید کربلاتو...
پاسخ:
سلام

دوای درد مرا هیچکس نمی داند
به جز کسی که شب جمعه کربلا رفته
  • امیرحسین .ن
  • شب جمعه همه آرام فقط گوش دهید

    مادرش مرثیه‌خوان است شب جمعه حرم

    ---------------

    نوشتن دلتنگی خودش مسکنی است بر دلتنگی.....

    پاسخ:
    همینطوره...
    اما گاهی فقط شور می انگیزه..
    بی قرار میکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">