و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

جهالتی به نام خود بزرگ بینی

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ق.ظ

مدتیه دارم سعی میکنم خودم رو از بالا ببینم!
از جایی برتر و عمیق تر از سطح خودم...
با چشم های خودم من حق ترین و بهترین ادم عالمم!
اما واقعیت...
واقعیت رو اگه میخوام ببینم باید از سطح خودم بالاتر برم...

اولش شروع کردم ریشه یابی افعالم..
چرا عصبانی شدم؟
چرا خوشحال شدم؟
چرا ناراحت شدم؟
چرا خوشم اومد؟

شروع کردم به خوندن اساسی ترین بخش وجودم،یعنی نوشته هام...

به وبلاگ که رسیدم..
متن هام
نظرات
جواب هام به نظرات...

از شما چه پنهون
دردناکترین و در عین حال بهترین ضربه ی روحی اینه که عمق بدی هات رو بفهمی...
واای
تازه فهمیدم چقدرر خودمحورم...!!

خییلی بده که خودم برام خیلی مهمه و همش توی ذهنم فکر میکنم عجب آدم بزرگیم من!!

جل الخالق...

*
خدایا
 سه چهار تا سحر بیشتر نمونده از ماه بنده هات...
من خیلی جاهلم
خیلی فقیرم
خیلی .....

خودت کمک کن
آدم بشم....

وقت تنگه...

  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

  • سید محمد رضی زاده
  • رب انی مغلوب فانتصر...
    پاسخ:
    اخ اخ این دعا...
  • فاطمه سین
  • خداایااا ..
    رحم کن 
    داره تموم میشه..:(
    پاسخ:
    انت الرحمن و انا المرحوم
    و هل یرحم المرحوم الا الرحمن..
    انشالله این اخلاق رو بزارید کنار
    خدا کمکت میکنه
    مطمنم
    پاسخ:
    ان شاء الله
    همه اش همینه که ما برای خودمان وجودی قائلیم...

    درد مشترکیست 
    پاسخ:
    ای بابا...

    چاره اش اینه هر روز با یادآوری بدیهامون و زشتی هامون استغفار کنیم
    همین گشتن دنبال بدیها(استغفار با توجه) غرورمون رو میگیره

    یه راه دیگه اش میتونه خدمت بدون هیچ منتی به خلق باشه

    خلاصه باید این نفس رو حالی کنیم که هیچی نیست
    *
    به غیر خاک شدن هر چه هست بی ادبی است

    یاابوتراب
    خود محور!!!! من که چنین چیزی در رفتار شما ندیدم.خودتو فراموش نکن و نادید نگیر از طرفی هم در برابر قدرت خالق متواضع باش. خودمحور بودن بد نیست در صورتی که دیگران را از خودت ببینی.یعنی همه آدما و گذشتگان و آیندگان و اینارو یک نفر ببینی. بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند . همه چی این مدلی قشنگه این که منو تو و مطی و هیتلر و امام خمینی و مامان بابا و همه اعضای یک دیگه هستیم و اجزای یک کل که از یک گوهر ساخته شدیم.پس هر چی که هستی درستی لازمی مهمی اعضای بدنو بیین بدن یه قلب میخواد دوتا گوش میخواد یه زبون انگشت ده تا تو دست ده تا تو پا خب حالا که اعضای یک دیگه ایم پس درستیم کم نیستیم زیادم نیستیم هستیم که باشیم.من از بالا خودمو این مدلی میبینم.ازماست که بر ماست.
    پاسخ:
    من کلا متشکرم بابت نظرات تکمیلی و خوبت
    چشم
    منم منظورم همین بود چنین نگاهی ندارم متاسفانه
    باید ایجاد کنم...
    با درک کم بودن خودم و توجه به بزرگی دیگران نه کم کاری هاشون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">