و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

از من بی ادب، آداب ادب آموزید

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۳ ب.ظ



بالاخره تمام شد
یک سال سخت دانشجویی
یک سال معلمی
یک سال مسئولیت
یک سال به غایت سخت و طاقت فرسا به یکباره تمام شد
و من
رها شدم
میان یک زمان باز
یک زمان سه ماهه
اگر سال گذشته بود،اگر هنوز آنقدری جاهل بودم که حواسم نباشد چقدر کم کاری هایم جامعه را دچار رخوت کرده......

امسال را زیر فشارهایش حس کردم
امسال را با جهالت با نادانی چشیدم
امسال فهمیدم که چقدر نمی فهمم... خدایا،شرمنده ام
شرمنده ام که یک سال وقت لازم بود تا بفهمم که هیچ نمیدانم...
خدایا
خواهشا مرا ببخش
و خواهشا و خواهشا و خواهشا
دست مرا _که حالا میدانم اگر از تو خالی شود زندگی، بیچاره ام،هیچم،نادانم،ضعیفم_ بگیر...
دستم را محکم بگیر،حتی اگر از سر جهل خواستم رها کنم،خدا،بفهمانم... خدایا
این صدای بنده ی پشیمان غریب تنهای بی یاور غمزده ی دلتنگ توست...
#یا_رفیق_من_لا_رفیق_له


تصویر نوشت:
کاش مومن بشوم...محکم بشوم...متوکل بشوم...
همچون درخت ریشه دار مقاومی که هیچ بادی آن را نمی شکند...

  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۱)

یا عماد من لا عماد له...

ان شاءالله با توسل به ائمه و توکل به خدا رستگار خواهیم شد.
پاسخ:
ان شاء الله

سلام
موقعی که داری اینا رو میگی و این دعا ها رو مکنی با در نظر گرفتن من ضمیر جمع اضافه کن!
ممنون از رفاقت :))
پاسخ:
سلام رفیق

حضرت علی اصغر دعاگوتون

خوش اومدید به واژه های بلوری
  • دچــ ــــار
  • خوش ب حال شما معلما یاز 3 ماه راحتید:)
    پاسخ:
    نه خواهرم من بخاطر دانشجو بودنم سه ماه راحتم:)
    وگرنه معلم که محسوب نمیشم،یه سال افتخاری بودم;)

    ان شاء الله سال دیگه میدم دست لایق تر ها
    البته اگه دلم بیاد از بچه ها جداشم
    ماجور باشید 
    پاسخ:
    شما هم مومن
    که دعای خیر میکنید برای خلق خدا
    سلام
    منو هم به جمع خودت و دل.بیقرار اضافه کن
    :)
    خدا به توفیقاتتون اضافه کنه بانو
    التماس دعای فراوون

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام خواهر
    حضرت زینب دعاگوتون

    برای شما هم ان شاء الله
    خدا دلت رو شاد کنه به رضایت مولا
    محتاج دعا
  • ....مسعود ....
  • متشکرم
    میتونم بپرسم چی می خونی و چی درس می دی؟
    البته و صدالبته می تونی جواب ندی عزیزم:) اگر دوست داری جواب بده. من خودم هیچ وقت رشته مو تو وبلاگم نگفتم:))
    یک عاااالمه هم این زیر از سختی و پرررررررمشغلگی این یک سال خودم نوشتم و بعد گفتم که خب چی؟ می خوای بگی پاشو برو وبلاگ خودت بنویس:) مروه بنده خدا چرا باید غراتو بخونه؟:) پاکیدمش:)))
    خیلییییییی التماس دعا این روزها خواهر:*
    پاسخ:
    میشه:)
    خودم قدیما معتقد بودم نباید گفت اما جدیدا متفاوت شده رویکردم.
    رشتم ادبیات عربه و تویه دبستانی که تقریبا خیریه است برای بچه های قشر ضعیف جامعه و بچه های افغان املا و بنویسیم درس میدم.
    اگه خدا قبول کنه.
    و احتمالا میپرسی چطوری دبستان یه روز میرفتی خب اونجا اکثریت معلم ها دانشجو هستن از دانشگاه های خوب تهران و تعهد نظم و تدریس خوب دادن.
    فقط بعضی هامون سابقه تدریس دارن.
    و کلا پایه چهارم به بعدش هر درسی یه معلم داره.

    خب میذاشتی باشه غرات...شاید باعث میشد صبور بشم... اصلا گاهی غر چیز بسیار خوبی است
    اما غر هدفمند:))))

    در جواب خییییلی دعات باید بگم خییییلی محتاجم اما خب بخاطر لطفت که ازمن خواستی دعات کنم،چششم رفیق.
    ثانیه ثانیه ات وقف امام زمان ان شاء الله

    سلام مروه جان
    قربونت طاعات قبول ان شاءالله .آره کمپین رو میشناسم قبلا فعال بود
    حضور داشتیم :))
    خوبی شما ؟
    پاسخ:
    سلام دوست جدید من
    طاعات شما هم قبول
    الحمدلله؛)
    سلام. خداقوت این سال.
    یک پیشنهاد از برادر کوچک جمع.
    اگرمدرسه تون حالت خیریه وبرای قشر نیازمند هست، سعی کنید ترکش نکنید و محکم نگهش دارید. برکات خفیه داره. 

    یازهراس
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بزرگوارید.

    نمیدونم والا...اخه هستن کسانی که بتونن برن و از من بهتر باشن
    باید یه براورد هزینه فرصت کنم.

    التماس دعا
    کنار بچه ها بودن .با اونها خندیدن .درس خوندن .زندگی کردن ..بزرگ شدن ..اشک ریختن چنان بزرگت میکنه که هیچ کلاس درسی حتی اگه جهشی هم بخونی بهت چنین فرصتی را نمیده ..
    تکرار روزهای با بچه ها بودن را برات آرزومندم .
    پاسخ:
    :(
    خیره ان شاء الله...

    سلام خوبی بانو ؟
    خدا قوت و التماس دعا:-*
    پاسخ:
    سلاااام عزیرم
    خیلی وقت بود حالتو نپرسیده بودم
    پیش دستی کردی

    السابقون السابقون..

    حاجت روا بحق مادر سادات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">