و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

شب بعث شدن

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ


از افضل اعمال این شب

زیارت امیرالمومنین است...

 مبعث

شب برانگیخته شدن

شب اعزام شدن

شب بیدار شدن

شب متولد شدن

از هر خودی که در اون هستی

در هر پوستین و مرتبه ای

متولد شو

بیرون بیا
امشب،
شب برانگیخته شدنه...

زیارات امیرالمومنین رو بخونید امشب...

راحت نگذریم...

+پیشکش ناقابل

آخرین دم نجف،شب جمعه،قبل از پیاده روی

کیفیت کم رو بگذرید به عشق مولا..ع

دریافت

*
عباراتی که نوشته شد، تنها با استفاده از معانی بعث و مبعوث در فرهنگ لغت هست.


یا علی






  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

سلام :)
چه جالب شب مبعث رسول زیارت امیر المومنین!
انفسنا...(روز مباهله!)
پاسخ:
سلام
بله دقیقا
جالبه
و جای فکر داره
سلام بانو:-*
عیدتون مبارک...
عبارات عالی متعالی...
ان شاالله بیداری و تولدانه ای دوباره برای همه باشه و پر از خیرو برکت روز افزون...
التماس دعا شدیداااا;-)
پاسخ:
سلام خدا بر شما خواهر خوبم
عید شما هم مبارک
عبارات معنای کلمه هست بانوجان،من فقط به فرهنگ مراجعه کردم.

ان شاء الله به دعای دل پاک و باصفای شما.
حاجات خیرتون روا به حق پیامبر خاتم...ص
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عیدتون مبارک

همراه با خواندن زیارت نامه، از روی "امیر المومنین" هم یه خط بنویس(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک

ممنون مومن،اصلاحش میکنم.
یا مولا علی
سلام
انشاءالله که مبعوث شویم...
پاسخ:
سلام
ان شاء الله
سلام
عیدتون مبارک
ان شالله زیر نگاه همیشگی حضرات

یاعلی
پاسخ:
سلام بانو
عید شما هم مبارک

ان شاء الله شما هم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">