و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

هر بلایی کز تو آید رحمت است

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ق.ظ

سه روز
خلوت کردن
تمام شد...
حالا باید آن خلوت ها را،آن یادها را،آن زندگی را
به جامعه ات بیاوری....

پیام داد گفت پست تولید کن.
حالا نصفه شبی میخوایم بخوابیم:/
یه ذره فکر کردم،حرف دلم تو جملات بالا گویا شد...

تنهایی خوب بودن خیلی راحته واقعا...
خوش اخلاق ترین مردم،خوش اخلاق ترین با خانواده ی خود است...
چون سخته...
با آدمی که کامل توی زندگیته درست برخورد کنی یعنی برخوردت درسته...
*
تا برسم به خونه خوب بود...یه ذره جسمم خوش نبود فقط..وقتی رسیدم بنا بر عادت به جسمم فکر میکردم اما روحم شوکه شد که یادآوری شد اینجا کودک نیست دیگه...
دیگه بزرگ شده و لازمه ی بزرگ شدن خیلی چیزاست....
ایندفعه یه قول سنگین تر دادم...
که مرحلم بره بالاتر...
بعد موفقیت تو عهدهای قبل عید
که قطعا همچنان ادامه داره
ناچار شدم قول بدم و لا تقل لهما اف رو اجرا کنم...
بعد خدا قربونش برم درجا اسباب جبران رو قرار میده.
به محض رسیدن به خونه با شوق معنوی می بینی فضای خونه خسته است و یهو یکی بهت میگه دینداری به اعتکاف نیست...
بعد تو سکوت میکنی بخاطر عهدی که بستی و اون انقدر میگه تا سبک بشه....
+
خدا کمک کنه
هم شما رو هم ما رو...
دعا کنیم برای اصلاح همدیگه.
*
دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند....
این دردها عیار ما رو تعیین میکنه..
خالص میشیم...نزدیک میشیم...
به شخصه خیلی بی انصاف بودم که هی شکوه میکردم...
خدا کمک کنه دیگه بی انصافی نکنم در قبال ربوبیت و پرورش خدا...
مشقامونو بایدخوب بنویسیم :)

  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

سلام
قبول باشه:)
ان شاالله که مشقامونم خوب مینویسیم.
پاسخ:
سلام
سلامت باشید خانووم

ان شاء الله
به دعای شما
قبول باشه ان شاءالله.

در برابر حرف و اِن قُلت عنودان و بخیلان و طاعنان، سکوت، از هر جوابی سازنده تر است...
پاسخ:
خدا بپذیره الهی.

یه ذره عربی اش زیاد بود ولی واقعا سکوت....
خیلی سخته
و چون خیلی سخته،خیلی رشدت میده.

عاقبتتون بخیر بزرگوار
دینداری همین نکات ظریفه
پدر
مادر
ترک گناه 
ولی غافلیم
پاسخ:
غافلیم
غافل شاید نیستیم
کم کاریم
تنبلیم
اگه بی اعتنا نباشیم...!

استغفار روزانه با توجه به گناهان آدمو از غفلت جدا میکنه
ان شالله موفق باشید . هممون موفق باشیم در جلب رضایت الهی .
پاسخ:
ان شاء الله
ممنونم از دعا..
سلام علیک و رحمة الله و برکاته
قبول باشه
حالا که میخوای به جامعه ت بیاری
یه پیشنهاد
سخنرانی آقای پناهیان رو گوش کن و اگه صلاح دیدی،نشر بده
روز 15رجب اعتکاف 95 هیئت هنر مسجد امام موسی بن حعفر
هنوز توی اینترنت ندیدمش خودم
پاسخ:
علیک سلام خانوم
از شمام قبول باشه
لو رفت که اعتکاف بودی؛)

چشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">